.

Beantwoord

Overzetten beltegoed

  • 2 August 2013
  • 3 reacties
  • 8194 Bekeken

Badge
Hallo,
een paar weken geleden zag ik dat ik als klant sinds 2006 15 ct per minuut betaalde voor bellen, en klanten vanaf 2008 10 ct. In overleg met de helpdesk heb ik een nieuw Simyo prepaid pakket besteld, met nummerbehoud, en het beltegoed van mijn oude prepaid zou overgezet worden. 
Het overzetten van het oude nummer werd in eerste instantie geweigerd, maar het is alsnog gelukt, waarvoor mijn dank!
Nu ben ik alleen nog in gespannen afwachting van het overzetten van het beltegoed.
Gaat Simyo vast nog wel regelen, toch?
Vriendelijke groet,
dB
icon

Beste antwoord door Natascha 5 August 2013, 16:56

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hallo,
een paar weken geleden zag ik dat ik als klant sinds 2006 15 ct per minuut betaalde voor bellen, en klanten vanaf 2008 10 ct. In overleg met de helpdesk heb ik een nieuw Simyo prepaid pakket besteld, met nummerbehoud, en het beltegoed van mijn oude prepaid zou overgezet worden. 
Het overzetten van het oude nummer werd in eerste instantie geweigerd, maar het is alsnog gelukt, waarvoor mijn dank!
Nu ben ik alleen nog in gespannen afwachting van het overzetten van het beltegoed.
Gaat Simyo vast nog wel regelen, toch?
Vriendelijke groet,
dB


Hoi DaisyBell,

Ik zie in het systeem dat je vandaag contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Ik zie in het systeem dat het beltegoed voor je overgezet.
hoe ga ik te werk met het overzetten van mij simyo prepaidkaart. voor juli 2008 naar een prepaid kaart met de huidige tarieven MET het beltegoed van wat er NU nog op mijn prepaid kaartje staat ?? het is toch eigenlijk van-de-zotte dat de klanten die al heel lang met simyo bellen MEER betalen dan nieuwe klanten !!
Badge +6
hoe ga ik te werk met het overzetten van mij simyo prepaidkaart. voor juli 2008 naar een prepaid kaart met de huidige tarieven MET het beltegoed van wat er NU nog op mijn prepaid kaartje staat ?? het is toch eigenlijk van-de-zotte dat de klanten die al heel lang met simyo bellen MEER betalen dan nieuwe klanten !!

Hoi johan joppe123,

Allereerst welkom op het forum!

Als je wil overstappen naar een prepaid met onze huidige tarieven, wil ik je aanraden om hier een nieuwe prepaid kaart te bestellen met nummerbehoud.

Omdat het om een Simyo nummer gaat dat je wil behouden, wil ik je aanraden de volgende gegevens in te vullen bij de aanvraag van nummerbehoud:
Te behouden nummer: 0612345678
Huidige belvorm: Prepaid
Huidige provider: KPN of Hi
Simkaartnummer: het 8-cijferige nummer dat op je Simyo simkaart staat
Gewenste overstapdatum: naar eigen wens

Na het afronden van de bestelling en ontvangst van de welkomstmail met je tijdelijke 06-nummer, wil ik je aanraden een e-mail te sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] onder vermelding van het tijdelijke nummer met hierin het juiste te behouden nummer, simkaartnummer en de vermelding dat je al prepaid Simyo klant bent, maar graag gebruik wil maken van onze nieuwe tarieven.

Het beltegoed dat nu op je simkaart staat, zullen wij overzetten naar de nieuwe simkaart, nadat je huidige nummer hierop is overgezet.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 🙂

Reageer