.

Beantwoord

Overstappen van prepaid Simyo naar abonnement Simyo

  • 1 May 2013
  • 2 reacties
  • 359 Bekeken

Badge
Kan ik via prepaid simyo overstappen op simonly met nummerbehoud.Krijg ik dan een nieuwe sim kaart of behoud ik de oude kan ik met simonly ook internetten zonder bundel? Kan ik op mijn 2de slot een nieuwe prepaid kaart van simyo plaatsen voor het geval dat de belminuten op zijn en ik weer voor 10 ct per min kan bellen? Groet
icon

Beste antwoord door Natascha 2 May 2013, 16:00

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Via jou simyo pagina kan je overstappen met nummerbehoud naar sim only. Ook internetten. Je ontvangt een nieuwe simkaart. En ik denk dat je een tweede simkaart met nummer moet bestellen. Maar ik weet dat niet zeker. Deze vraag heb ik nog niet eerder gezien.

Er is op de website een topic over overstappen.
Badge +6
Kan ik via prepaid simyo overstappen op simonly met nummerbehoud.Krijg ik dan een nieuwe sim kaart of behoud ik de oude kan ik met simonly ook internetten zonder bundel? Kan ik op mijn 2de slot een nieuwe prepaid kaart van simyo plaatsen voor het geval dat de belminuten op zijn en ik weer voor 10 ct per min kan bellen? Groet

Hoi Grotegeert,

Welkom op het forum!
Het is mogelijk om over te stappen van prepaid van Simyo naar een abonnement. Het overstappen dien te doen via je persoonlijke pagina. Je ontvangt geen nieuwe simkaart je behoudt je huidige simkaart. Wanneer je een nieuwe prepaid simkaart wilt dien je deze te bestellen via de website.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.

Reageer