.

Beantwoord

Overstappen van Prepaid naar Sim Only én een vervangende simkaart bestellen

  • 21 July 2014
  • 7 reacties
  • 732 Bekeken

Ik wil graag overstappen van prepaid naar sim-only en van normale sim naar micro sim kaart
Dit ivm overstap naar smart phone.
Wat is nu de beste volgorde, of kan ik beter beide tegelijk aanvragen?
icon

Beste antwoord door Dries 22 July 2014, 15:44

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Bartman,

Welkom op het forum :)

Super leuk dat je wil overstappen naar sim only 😃 Het maakt niet uit in welke volgorde je wat doet. Het is belangrijk dat je op de juiste manier overstapt. Als je inlogt op Mijn Simyo met je telefoonnummer en wachtwoord land je op de Overzichtspagina. Hier vind je de 'overstapknop'. Als je deze knop gebruikt, wordt je prepaid simkaart binnen 48 uur (meestal sneller) overgezet naar sim only :)

Je kunt ook gelijk een vervangende simkaart aanvragen. Dit staat verder los van het overstappen van prepaid naar sim only. Twee dingen zijn wel belangrijk. Als je de vervangende simkaart bestelt terwijl je nog een prepaid aansluiting hebt, zorg er dan voor dat je minimaal € 5,- beltegoed hebt. De € 5,- kosten voor de vervangende simkaart worden van je beltegoed afgehaald. Wat je dan ook nog zelf moet doen is de vervangende simkaart activeren, pas daarna werkt de simkaart. Dit doe je op Mijn Simyo => Mijn Gegevens => Activeer Simkaart. Je ontvangt de vervangende simkaart met twee werkdagen.

Je kan ook een vervangende simkaart aanvragen als je al over bent naar sim only. De € 5,- kosten worden dan bij je eerste factuur opgeteld.

Heb ik je vragen zo goed beantwoord?
Hoi Dries,

Bedankt, dat it een helder antwoord.
Reputatie 5
Badge +11
Namens Dries zeg ik dan: geen dank! 🆒
Badge +1
Hoi ik wilde graag overstappen van prepaid naar sim only. heb ik net gedaan, maar nu werkt mijn kaart niet meer, onmiddelijk kon ik niet meer bellen of gebelt worden. Hoelang duurt het voor ik weer gebruik kan maken van mijn telefoon, want er staat nergens dat ik ook direck niet meer kon bellen.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Gerrie Hijmans, welkom op ons forum!

In jouw gegevens kan ik zien dat je net je rekeningnummer hebt geactiveerd op Mijn Simyo en je adresgegevens hebt aangepast, maar niet dat je bent overgestapt naar Sim Only.
Wanneer je nu inlogt op Mijn Simyo zul je ook zien dat je nog steeds prepaid hebt en is de button 'Stap over naar Sim Only' ook nog zichtbaar.
Ook kan ik zien dat sinds begin augustus je beltegoed op is je sindsdien niet meer gebruik hebt kunnen maken van je simkaart. Qua uitgaand verkeer dan. Mensen kunnen jou nog steeds wel bellen en berichtjes sturen.

Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord?
Badge +1
nee alles nu goed geregeld maar nog steeds geblokkeerd
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Gerrie Hijmans,

Je hebt een eigen topic aangemaakt voor die vraag, zag ik 🙂 Zie hier het antwoord.

Reageer