.

Beantwoord

Overstappen van Prepaid naar Sim Only

  • 27 February 2013
  • 3 reacties
  • 507 Bekeken

Momenteel heb ik Prepaid met automatisch opwaarderen en er is dan uiteraard nog saldo.
Ik wil (misschien) naar een abonnement van Sim Only.
Ik heb de volgende vragen:
1. Zijn er kosten verbonden aan de overgang?
2. Houd ik gewoon m'n bestaande 06-nummer, m.a.w. is er automatisch nummerbehoud?
3. Krijg ik restitutie van mijn prepaid-saldo?
4. Waarom kan betaling van het Sim-only abonnement niet plaatsvinden via het automatisch opwaarderingssysteem van Prepaid; lijkt me voor jullie ook simpeler?
5. Waarom moet ik al deze vragen stellen en staat die informatie niet gewoon op de website?

Alvast bedankt voor de antwoorden
icon

Beste antwoord door Natascha 6 March 2013, 15:29

Bekijk originele reactie

3 reacties

2. Kan je aanvragen.
3. Nee
4. Omdat ze dit willen laten gaan via een automatisch incasso aangezien het een abbonement is.
Reputatie 3
Badge +9
1) Nee
5) Veel is wel terug te vinden, maar de site is ook net nieuw dus nog niet foutloos helaas!
**************************************************************************************************
Er zijn een aantal redenen waarom de overstap van Simyo Prepaid naar Sim Only niet (direct) mogelijk kan zijn:

1. Je hebt een negatief saldo. Na opwaardering kun je alsnog overstappen.
2. Je simkaart is geblokkeerd. Neem contact op met onze Klantenservice om de oorzaak te achterhalen.
3. Er is een verzoek voor nummerbehoud ingediend. Laat het verzoek annuleren; hierna kun je alsnog overstappen
Badge +6
Momenteel heb ik Prepaid met automatisch opwaarderen en er is dan uiteraard nog saldo.
Ik wil (misschien) naar een abonnement van Sim Only.
Ik heb de volgende vragen:
1. Zijn er kosten verbonden aan de overgang?
2. Houd ik gewoon m'n bestaande 06-nummer, m.a.w. is er automatisch nummerbehoud?
3. Krijg ik restitutie van mijn prepaid-saldo?
4. Waarom kan betaling van het Sim-only abonnement niet plaatsvinden via het automatisch opwaarderingssysteem van Prepaid; lijkt me voor jullie ook simpeler?
5. Waarom moet ik al deze vragen stellen en staat die informatie niet gewoon op de website?

Alvast bedankt voor de antwoorden


Hoi Michel Helvensteijn,

Welkom op het forum!
Je betaalt aansluitkosten van €14,99 wanneer je overstapt naar een abonnement van Simyo.
Je behoudt je eigen telefoonnummer en dezelfde simkaart.
Het resterend tegoed zal worden verrekend met je 1ste factuur.
Simyo schrijft facturen automatisch af van je rekening.
Een hoop antwoorden staan op de site sommige nog niet.

Zie hier voor meer informatie.

@ MmarkM & Martijn R bedankt voor het meedenken.

Reageer