Skip to main content

.

Ik wil graag overstappen van mijn Simyo pre-paid naar een Sim Only abonnement.

Nu zie ik dat dit via Mijn Simyo zou kunnen, na inloggen onder het tabblad Overzicht

zou je de Overstap-link moeten heben staan.

Maar er staat geen link. Geprobeerd onder Google Chrome en Internet Explorer.

Wie kan mij helpen

KDubbelW
Hoi KDubbelW,

Welkom op het forum van Simyo! :)

Het klopt inderdaad dat jij deze mogelijkheid helaas niet hebt, dit komt doordat je een oud Lowcall aansluiting hebt.

Je kan wel overstappen naar een Sim Only, maar alleen door een nieuwe bestelling te plaatsen en daarbij nummerbehoud aan te vragen.

Neem even contact met ons op als je je Sim Only in gebruik hebt, dan zullen we natuurlijk de aansluitkosten voor je crediteren 🙂.

Laat je even weten of het is gelukt? 🙂
Hallo Kim,

Ik heb hetzelfde probleem (denk ik) want als ik de overstapknop gebruik krijg ik alleen een melding dat nummerbehoud niet is aangevraagd.

Ik wil graag overstappen naar een abonnement en ook een microsimkaart willen ontvangen (heb een nieuwe telefoon)

Kan ik ook gewoon een nieuw abonnement afsluiten en het aansluitbedrag gecrediteerd krijgen?

groetjes, Christa
Hoi xeena, wat leuk dat we je na al die jaren als trouwe klant nu op het forum zien :)

Jij hebt een reguliere prepaid aansluiting, dus zou je ook gewoon moeten kunnen overstappen via de button 'Stap over naar Simyo only' 😕

Zou je het volgende eens kunnen proberen? Ga naar Mijn Simyo, tabblad 'Mijn instellingen & simkaart' en kies daar voor 'Stap over naar nieuwste prepaid prijzen'. Dan heb je in ieder geval goedkoper prepaid dan nu, maar wil je daarna nog eens de overstaplink voor Sim only willen proberen?

Ik hoor graag van je!
Haai Ernst,

Bij gebruik button overstappen naar simonly krijg ik steeds de melding :

Nummberbehoud nog niet afgerond.

Nu ben ik geswitcht naar de nieuwe prepaidprijzen (wel jammer dat ik dat niet eerder wist dat dat goedkoper kon)

Maar nog steeds dezelde melding.

Ik wil het graag snel geregeld hebben!

groetjes, Christa
Hoi Xeena,

Ik snap het, dat ga ik voor je fixen. Ik zie dat je aanvraag nummerbehoud van destijds nog op een bepaalde manier in het systeem staat, waardoor je deze melding krijgt. ik laat de IT afdeling dat aanpassen en dan kun je morgen de link gebruiken om over te stappen naar een abonnement :)

Daarnaast geef je aan dat je een microsimkaart nodig hebt. Je zou eens kunnen kijken of de simkaart die je nu gebruikt geen combisim is. Daar kun je een microsim uit drukken. Als dat niet het geval is kun je de microsim aanvragen nadat je aansluiting is omgezet. Als je dat tegelijk doet, kunnen die processen door elkaar gaan lopen.

Laat je weten of het nu lukt?

Groetjes, Charlene
Hai Charlene,

Ik vraag wel eerst de microsim aan want die heb ik snel nodig, maar ik dacht dat ik die kreeg bij een abonnement.

Ik koop wel dus een evrvangende simkaart en dan wacht ik wel even met overstappen tot ik die in gebruik heb.

groet, Christa
.ik bel even 😢
Hoi xeena,

Ik zie dat je al gebeld hebt, en dat je adres voor je is aangepast :)

Ik heb nog geen terugkoppeling van de IT afdeling over het overstappen, maar daar ga ik voor je achteraan.

Je hoort het van me :)

Groetjes,

Charlene

Reageer