.

Beantwoord

overstappen van prepaid naar Sim Only

  • 15 December 2013
  • 11 reacties
  • 1338 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Beste Simyo, ik wil overstappen van prepaid naar sim only. Ik heb dat enige tijd geleden aangegeven, maar ik heb geen bevestiging ontvangen. Hoe kan ik er zeker van zijn dat het over gekomen is? Graag een antwoord omdat ik graag zo snel mogelijk wil overstappen. 

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Kim 16 December 2013, 16:31

Bekijk originele reactie

11 reacties

Badge +6
Hoi 1nog, welkom op het forum! :)

Helaas zie ik nog geen overstap terug, dus ik wil je aanraden om op Mijn Simyo via de knop "Stap over naar Sim Only" je prepaid om te zetten naar een Sim Only.

Wanneer je de stappen hebt doorlopen, zal je aansluiting binnen 48 uur worden omgezet.

Laat je het even weten wanneer je dit hebt gedaan, dan kan ik voor je checken of het nu wel goed is doorgekomen! 🙂
Hoi Kim, dank je wel.

Het is gelukt. Dit is de eerste keer dat ik een bevestiging gekregen heb. Fijn dat het geregeld is.

Groetjes

Willem
Badge +8
Hoi Kim, dank je wel.

Het is gelukt. Dit is de eerste keer dat ik een bevestiging gekregen heb. Fijn dat het geregeld is.

Groetjes

Willem


Hoi 1nog,

Klopt! Ik zie het staan 🙂 Vanaf vandaag heb je een abonnement. Als je nog vragen hebt erover, dan weet je ons te vinden.

Groetjes, Charlene
Super bedankt voor jullie snelle reactie en acties daar op volgend. Ik maak er al gebruik van en het werkt super. Thanks.
Badge +6
Hoi 1nog,

Fijn om te horen dat je tevreden bent over je overstap! 🙂
Ik wil overstappen van simyo prepaid naar sim only.
Er staat overal dat ik dit moet doen volgens het volgende protocol:
-ga naar mijn simyo
-tabblad mijn overzicht aanklikken
-scrol dan iets omlaag en vind daar de overstaptoets
Het zal wel aan mij liggen maar ik heb 't diverse keren geprobeert echter ik vind nergens de overstaptoets!
Wie kan mij helpen?
Reputatie 5
Badge +11
Ik wil overstappen van simyo prepaid naar sim only.
Er staat overal dat ik dit moet doen volgens het volgende protocol:
-ga naar mijn simyo
-tabblad mijn overzicht aanklikken
-scrol dan iets omlaag en vind daar de overstaptoets
Het zal wel aan mij liggen maar ik heb 't diverse keren geprobeert echter ik vind nergens de overstaptoets!
Wie kan mij helpen?


Hoi juupke, welkom op het Simyo forum!

In je gegevens zie ik dat je deze vraag ook via het contactformulier via de site hebt gesteld, maar voor de volledigheid wil ik 'm hier ook nog even beantwoorden.
Je maakt op dit moment gebruik van een oud Lowcall abonnement, geen prepaid. Op de manier overstappen zoals je aangeeft, werkt dus helaas niet. Je kunt wél een volledig nieuw abonnement bestellen en nummerbehoud aanvragen 😃
hallo,

Nou dit vind ik toch een beetje geldklopperij!
We hebben in ons gezin sinds geruime tijd 3 gsm op Simyo draaien.
Het zou toch van de zotte zijn dat ik nu aansluitkosten moet gaan betalen om over te stappen binnen dezelfde provider.
Trouwens dat ik een low call heb kan ik nergens achterhalen op mijn simyo en daarom de link niet op mijn beeldscherm verschijnt.
Ik ben er uren mee bezig geweest en heb ook met Simyo gebeld, daar dacht men dat de schermresolutie niet goed stond en of ik wilde proberen op een andere pc! Ook zouden er problemen kunnen ontstaan door het gebruik van de browser Safari!
Al met al zeer omslachtig en m.i. niet erg klantvriendelijk.
Ik hoop dat U hier een passende oplossing voor heeft.
Met vriendelijke groet, Juupke.
Badge +6
Hoi juupke,

Oei, wat vervelend dat mijn collega telefonisch dit over het hoofd heeft gezien dat je oud-Lowcall klant bent, dat is zeker niet de bedoeling geweest, excuses voor het ongemak! :(

Met betrekking tot de aansluitkosten heb je absoluut gelijk, helaas kunnen we niet automatisch tegenhouden dat deze in rekening worden gebracht. Maar als je even een seintje geeft, wanneer je de Sim Only('s) hebt besteld met nummerbehoud, dan gaan we de aansluitkosten voor je crediteren :)

Is dat een goede oplossing? 🙂
hallo Simyo
ik heb/ had bij Simyo  prepaid al jaren maar nu heb ik vorige week sim only genomen , maar nu zie ik dat ik in het buitenland alles buiten de bundel ga betalen.
dus ik heb nu weer prepaid besteld bij jullie. mijn vraag is word mijn sim only  geannuleerd door jullie? groetjes
Reputatie 5
Badge +11
hallo Simyo
ik heb/ had bij Simyo  prepaid al jaren maar nu heb ik vorige week sim only genomen , maar nu zie ik dat ik in het buitenland alles buiten de bundel ga betalen.
dus ik heb nu weer prepaid besteld bij jullie. mijn vraag is word mijn sim only  geannuleerd door jullie? groetjes


Hoi ikke 1952,

Het klopt inderdaad dat kosten in het buitenland buiten de bundel vallen Is de informatie op onze website niet duidelijk genoeg? Als dat zo is, kunnen we kijken of dit te verbeteren valt.
Ik zie dat je nummerbehoud van je abonnement naar je nieuwe prepaid voor 24 februari gepland staat. Op de laatste dag van deze maand vervalt je abonnement.

Reageer