.

Beantwoord

Overstappen van prepaid --> abonnement

  • 2 January 2013
  • 5 reacties
  • 417 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Ik ben ingelogd op mijn Simyo, ik wil mijn Simyo prepaid nummer overzetten naar een Simyo Blackberry bundel, ik heb aangegeven dat ik mijn nummer wil behouden, er is een cent overgemaakt, maar in het menu staat bij de vorige provider niet de optie Simyo. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Natascha 3 January 2013, 14:15

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Hoi Styt,

Welkom op het forum!
Om over te stappen van prepaid naar een abonnement van Simyo dien je te doen via je persoonlijke pagina. Wanneer je bent ingelogd op je persoonlijke pagina vindt je op de 'Overzichts' pagina onder het kopje handige een link om over te stappen van prepaid naar een abonnement. De simkaart die al is verstuurd kan je dan retour sturen.
Dag Natascha,

Dat is wel wat onhandig. Ik was ingelogd, en ik ging zoeken naar een BB abonnement. De optie voor overstappers te plaatsen onder het kopje handige lijkt mij niet de meest logische. Kan dat topic niet beter op bij het tabblad voor nieuwe abonnementen geplaatst worden? Nu kom ik er pas achter nadat ik een verkeerde nieuwe simkaart toegestuurd krijg. Ik maak me ook zorgen over bereikbaarheid van mijn oude nummer. Ik heb het oa nodig voor oproepdiensgen van mijn werk (in een ziekenhuis).
Blijft mijn nummer wel behouden en blijf ik nu wel bereikbaar?
Badge +6
Hoi Styt,

Bedankt voor je tip ik ga dat door geven aan de juiste afdeling. Wanneer je overstapt via de link dan blijft je telefoonnummer behouden.
Je telefoonnummer zal dan met 5 werkdagen worden overgezet van prepaid naar abonnement.
Hartelijk dank,

Kan ik de ongeopende witte envelop (met daarin vermoedelijk een nieuwe simkaart) gewoon terugsturen naar Simyo? Kan ik tegelijkertijd via die handige link mijn prepaid overzetten naar een BB abonnement? Als ik dit doe blijf ik continu bereikbaar en na 5 dagen gaat het abonnement via BB in.

Zoals gezegd, ik kan ivm mijn werk niet echt een risico lopen om niet altijd bereikbaar te zijn....

Nogmaals heel veel dank,
Badge +1
Beste Styt,

De nieuwe simkaart kun je het beste retour sturen, waarna wij de bestelling zullen annuleren.

Reageer