Skip to main content
Goedendag



Ik heb zojuist een abonnement aangevraagd bij Simyo en wilde mijn huidige simyo prepaid nummer overzetten naar dit abonnement. Als ik in de procedure moet aangeven wie mijn oude provider is kan ik echter niet Simyo aankiezen die staat niet in de lijst.



Wie kan mij verder helpen ? Ik ben niet verder gekomen dan de 1 cent betaling. Ik kan dus mijn huidige Simyo nummer niet overzetten naar een abonnement.



Ik was ingelogd in de Simyo omgeving. Ik klikte op het oranje tabblad abonnement linksboven en alles ging prima dus na de 1 cent betaling. Nu lees ik dat ik op een ander knopje had moeten drukken.

Hoe nu verder ?
correctie, na de 1 cent betaling ging het dus mis...
Ik vroeg mij zo af, wellicht is de oplossing de nieuwe aanvraag te cancellen en alsnog de juiste procedure te volgen ?
Hoi Markymark,



Ik zie in het systeem dat je reeds al bent overstapt van prepaid naar abonnement. De simkaart die je hebt ontvangen na het bestellen van de simkaart kan je retour sturen.

Reageer