.

Beantwoord

Overstappen prepaid --> abonnement

  • 28 May 2013
  • 1 reactie
  • 465 Bekeken

Geachte,ik heb vorige week een abonnement bij u aangevraagt en heb aangegeven met nummerbehoud.U bent zelf de provider van dit prepaidnummer dus ik dacht dat dat lekker snel zou gaan.Krijg ik vandaag een mail dat mijn vorige provider de aanvraag voor nummerbehoud heeft afgewezen.
?????
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat U simyo dit nummerbehoud voor een abonnement bij uzelf afwijst?
Graag snel actie want wij willen snel goedkoop bellen met ons nieuwe abonnement.

Het gaat om *** 

Met vriendelijke groet,
Jolanda van den Berg
icon

Beste antwoord door Natascha 29 May 2013, 13:43

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Geachte,ik heb vorige week een abonnement bij u aangevraagt en heb aangegeven met nummerbehoud.U bent zelf de provider van dit prepaidnummer dus ik dacht dat dat lekker snel zou gaan.Krijg ik vandaag een mail dat mijn vorige provider de aanvraag voor nummerbehoud heeft afgewezen.
?????
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat U simyo dit nummerbehoud voor een abonnement bij uzelf afwijst?
Graag snel actie want wij willen snel goedkoop bellen met ons nieuwe abonnement.

Het gaat om *** 

Met vriendelijke groet,
Jolanda van den Berg


Hoi Vandersjo,

Welkom op het forum!
Het verzoek voor nummerbehoud is afgewezen omdat het overstappen van prepaid naar een abonnement dient te gebeuren via de overstap link die je vindt op de persoonlijke pagina van je prepaid aansluiting. Je hoeft dan geen nieuwe simkaart te gebruiken en je hebt dan ook niet te maken met buiten de bundel kosten zolang het nummerbehoud niet is geregeld.

Reageer