.

Beantwoord

Overstappen naar Prepaid, kan dat?

  • 10 January 2016
  • 7 reacties
  • 184 Bekeken

Goedemorgen,

Momenteel bel ik met een sim only abbonement van Simyo.
Is het mogelijk dit om te zetten naar prepaid en wat zijn hier de voorwaarden voor?

Alvast bedankt voor jullie advies!

Groeten,
Stefan
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 January 2016, 10:12

Bekijk originele reactie

7 reacties

Stefan


Lees dit even door..
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-sim-only-naar-si-1?c=3
Bedankt voor je reactie!
Beste Friesian,
Kun jij mij vertellen welke provider ik moet kiezen als ik op dit moment Sim Only van Simyo heb?
Er staan er nl meerdere in icm oudere/overgenomen providers.

Alvast bedankt!
Neuj.:), tis geen moetjuh maar magjuh.🆒
Oftewel, ik kies wat ik wil en jij wat jij wilt..
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Stefan Jongeneelen, welkom op het Simyo forum :)

Zo te zien heeft Friesian je al helemaal op weg geholpen en verwezen naar een artikel waarin staat uitgelegd hoe je overstapt.

Om toch antwoord te geven op je laatste vraag (want ik begrijp de laatste reactie van Friesian niet helemaal); Er is momenteel een kleine 'bug' op de website, waardoor je Simyo niet kunt selecteren als huidige provider. Er wordt dan aangegeven dat je niet over kunt stappen van Prepaid naar Prepaid, terwijl je 'Particulier abonnement' hebt geselecteerd.

Zie jij deze foutmelding ook, selecteer dan dat je vorige provider Simyo (Tringg) was 🙂. Wij corrigeren dit vervolgens automatisch in het systeem.

Is mijn uitleg duidelijk?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord Friesian!
Beste Friesian,
Kun jij mij vertellen welke provider ik moet kiezen als ik op dit moment Sim Only van Simyo heb?

want ik begrijp de laatste reactie van Friesian niet helemaal

Dat is toch heel eenvoudig....Tiury.
Forumleden, moderatoren en ik spelen een adviserende rol.
Wanneer er wordt gevraagd, moet door de TS (Stefan Jongeneelen) dan is het niet aan mij dus, ik ben geen huispoetin.
Ik bepaal wat voor mijn portemonnee het beste past, hetzelfde geldt voor de TS.

De TS krijgt van mij niet te horen wat hij moet kiezen, hij mag zelf de keuze maken.

Maar ik ga/ging er vanuit, Tiury, dat jij dat al laaaaaaaaaaang weet.🆒:S
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Zoals ik het lees, was het geen antwoord op de vraag, maar eerder een reactie op de vorm van de vraag. Ondanks dat, heel erg bedankt voor je initiële antwoord!

Groetjes, Tiury

Reageer