.

Beantwoord

Overstappen naar een abonnement, maar bankrekening nog activeren

  • 4 November 2012
  • 10 reacties
  • 673 Bekeken

Hallo, ik wil overstappen van prepaid naar abonnement. Het lijkt of ik eerst mijn bankrekening moet nog activeren. Hoe doe ik dat? Het is niet duidelijk op de Simyo site. Kunnen jullie dit voor mij doen?
Mvg, Ruben
icon

Beste antwoord door Alex 5 November 2012, 14:44

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ruben D'Rose,

Omdat je eerder een activatiecode hebt aangevraagd om je bankrekening te activeren voor je prepaid aansluiting, krijg je deze melding. Ik heb iets voor je aangepast, waardoor je nu gewoon kunt overstappen zonder dat je de melding krijgt. Kan je aangeven of het inderdaad is gelukt?

Groetjes,

Alex
Hallo Alex,
het is nu gelukt, bedankt voor de hulp. Misschien is het handig om jouw tip op de website te plaatsen naast de melding om je bankrekening te activeren.
mvg,
Ruben
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ruben D'Rose,

Goed om te horen dat het is gelukt. We nemen dit even in overweging, omdat het niet heel vaak voor komt. Teveel tekst op een website kan ook weer voor onduidelijkheid zorgen namelijk.

Groetjes,

Alex
Sorry ik zie deze thread nu pas - ik heb met dezelfde situatie te maken. Kunnen jullie mij ook wijzer maken?
Sorry ik zie deze thread nu pas - ik heb met dezelfde situatie te maken. Kunnen jullie mij ook wijzer maken?

Ik heb ook hetzelfde probleem. Heb prepaid, toen sim-only aangevraagd, nu ruim 2,5 week verder is mn nummer nog steeds niet overgezet, ik krijg die code maar niet op mn bankrekening.  Kun je dit voor me regelen?
Reputatie 2
Badge +1
Hey BertH en welkom op het forum a18kirsten,

Zouden jullie de bankrekening opnieuw kunnen activeren via Mijn Simyo?
Ik doe een poging over te stappen van 0623252806 simyo prepaid naar simyo abo. Ik heb dit gedaan vanuit mijn simyo binnen prepaid. Heb activatiecode ontvangen via mijn bank ontvangen en ingevuld. ik verwachtte dat ik daarmee verder kon, maar het bleek mogelijkheden te creeeren om prepaid automatisch te betalen dat wil ik niet . Toen ik verder ging leek het alsof ik de overstap opnieuw moest kiezen , ik heb daarom de procedure niet afgerond omdat ik bang was  twee keer een abo aan te vragen. 
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Beates,

Nadat je met jouw prepaid aansluiting ingelogd bent op jouw persoonlijke pagina vind je aan de onderkant van de pagina de optie om over te stappen naar een abonnement zonder dat je hierbij een dubbel abonnement bestelt.
Dat had ik al gedaan, zoals ik al schreef, ik heb ook al een code gekregen via mijn bank.
Badge +6
Dat had ik al gedaan, zoals ik al schreef, ik heb ook al een code gekregen via mijn bank.

Hoi Beates,

Ik zie in het systeem dat je rekeningnummer hebt geactiveerd. Je kan nu overstappen via je persoonlijke pagina naar een abonnement.

Reageer