Skip to main content
Hallo,



Op dit moment heb ik een Simyo prepaid kaart met een positief saldo en ik wil overstappen naar een abonnement.

Als ik dit via Mijn Simyo doet ben ik dan mijn beltegoed kwijt, of wordt het verrekend met het abonnemensgeld, of moet ik eerst het beltegoed opmaken voordat ik kan overstappen?

Ik neem aan dat er geen aansluitkosten worden berekend?



Hartelijk dank voor het antwoord.
Als je dit via Mijn Simyo regelt dan wordt een resterend beltegoed verrekend met je abonnementskosten, dus dat raak je niet kwijt. Bovendien betaal je geen aansluitkosten en blijf je gewoon je nummer houden. Ik meen zelfs te weten dat je ook geen nieuwe simkaart nodig hebt.
Hallo Scotsman,



Bedankt voor je antwoord.



Weet je het zeker dat er geen aansluitkosten gerekend zullen worden, omdat na wat leeswerk in andere topics dit niet echt duidelijk naar voren komt.

De ene keer wordt gesproken over aansluitkosten en een andere keer niet.
Ik ben oktober vorig jaar op dezelfde manier overgestapt en toen zijn geen aansluitkosten in rekening gebracht. Ik neem aan dat dit nog steeds zo is.
Als je dit via Mijn Simyo regelt dan wordt een resterend beltegoed verrekend met je abonnementskosten, dus dat raak je niet kwijt. Bovendien betaal je geen aansluitkosten en blijf je gewoon je nummer houden. Ik meen zelfs te weten dat je ook geen nieuwe simkaart nodig hebt.



Hoi knarf, welkom op het forum van Simyo! :)



Het bovenstaande antwoord van Scotsman klopt helemaal en wanneer je via Mijn Simyo overstapt via de knop 'Stap over naar Sim Only' worden er automatisch inderdaad geen aansluitkosten in rekening gebracht en wordt je aansluiting binnen 48 uur omgezet van prepaid naar Sim Only op dezelfde simkaart, zoals Scotsman al aangaf 🙂
Hallo,



Bedankt voor jullie antwoorden.

Simyo heeft er een nieuwe Sim Only klant bij. :)



Groetjes,



Frank.
Hoi knarf,



We zijn heel blij met jou als nieuwe klant! 🙂 Zie hier mijn eerste reactie: ''WHOEHOOOEEE!!!''



Als je vragen hebt of je wil gewoon gezellig kletsen (Gewoon gezellig), dan kan dat altijd op het forum.



We zien je graag weer eens terug op het forum!

Reageer