.

Beantwoord

Overstap van Prepaid naar Sim Only

  • 24 July 2013
  • 6 reacties
  • 708 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Hallo,
Dus overgestapt van Prepaid naar Sim Only.
Alhoewel dat nergens vermeld staat (ik heb het nergens zien staan tenminste !) worden er plotsklaps "aansluitkosten" in rekening gebracht ??
Verder.... zou ik willen weten (kan geen antwoord op de site vinden) of je bij Sim Only op de een of andere manier kan bekijken/navragen hoeveel je belminuten nog zijn ??

Bedankt alvast voor de hulp !
groetjes,
Jan
icon

Beste antwoord door Natascha 25 July 2013, 15:14

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Voor alle info omtrent overstappen prepaid > abonnement, zie:

https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/faq-overstappen-simyo-prepaid-naar-simyo-abonnement-3329/
Badge
Voor alle info omtrent overstappen prepaid > abonnement, zie:

https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/faq-overstappen-simyo-prepaid-naar-simyo-abonnement-3329/

Okay, heel erg bedankt.... dat is dan duidelijk!

Hoop nog antwoord op mijn andere vraag te krijgen  :)    Jan
Reputatie 3
Badge +9
Je belminuten staan vermeld op je persoonlijke pagina en er is voor Android en IOS ook een app te downloaden die je verbruik laat zien.
Let er wel op dat je verbruiks gegevens op je persoonlijke pagina met enige vertraging worden verwerkt.
Dit kan soms zo 2 dagen zijn. Dus hou je belgedrag ook zelf in de gaten.
Als je ook een internetbundel hebt genomen dan kan je het beste een app downloaden die het verbruik realtime bijhoudt.
Mochten er nog vragen zijn hoor ik deze graag.
Badge +6
Hallo,
Dus overgestapt van Prepaid naar Sim Only.
Alhoewel dat nergens vermeld staat (ik heb het nergens zien staan tenminste !) worden er plotsklaps "aansluitkosten" in rekening gebracht ??
Verder.... zou ik willen weten (kan geen antwoord op de site vinden) of je bij Sim Only op de een of andere manier kan bekijken/navragen hoeveel je belminuten nog zijn ??

Bedankt alvast voor de hulp !
groetjes,
Jan


Hoi Janus,

De aansluitkosten worden in rekening gebracht en daarna worden deze gecrediteerd. Wanneer je bent ingelogd op je persoonlijke pagina zie je op je overzichts pagina staan hoeveel minuten je nog hebt tot het einde van de maand. Wanneer je op het tabblad 'Verbruik' klikt en dan op de naam van de maand klikt zie je naar welke telefoonnummers je hebt gebeld en een sms hebt gestuurd.
Mocht je een beschikken over een iPhone of Anroid dan kan je de app van Simyo downloaden, Dan kan je resterend tegoed bekijken.

@ Scotsman & Martijn® bedankt voor het meedenken.
Badge
Hallo,
Dus overgestapt van Prepaid naar Sim Only.
Alhoewel dat nergens vermeld staat (ik heb het nergens zien staan tenminste !) worden er plotsklaps "aansluitkosten" in rekening gebracht ??
Verder.... zou ik willen weten (kan geen antwoord op de site vinden) of je bij Sim Only op de een of andere manier kan bekijken/navragen hoeveel je belminuten nog zijn ??

Bedankt alvast voor de hulp !
groetjes,
Jan


Hoi Janus,

De aansluitkosten worden in rekening gebracht en daarna worden deze gecrediteerd. Wanneer je bent ingelogd op je persoonlijke pagina zie je op je overzichts pagina staan hoeveel minuten je nog hebt tot het einde van de maand. Wanneer je op het tabblad 'Verbruik' klikt en dan op de naam van de maand klikt zie je naar welke telefoonnummers je hebt gebeld en een sms hebt gestuurd.
Mocht je een beschikken over een iPhone of Anroid dan kan je de app van Simyo downloaden, Dan kan je resterend tegoed bekijken.

@ Scotsman & Martijn® bedankt voor het meedenken.

Allemaal bedankt !  Alles is nu duidelijk  🙂
Badge +6
Allemaal bedankt !  Alles is nu duidelijk  :)

Hoi Janus,

Fijn om te lezen dat het nu allemaal duidelijk is. Graag gedaan en een fijne middag. 🙂

Reageer