ik ben reeds overgestapt van prepaid naar sim only en wil achteraf nog mn nummerbehoud activeren. hoe doe ik dat?
Bladzijde 1 / 1
Log in op Mijn simyo en ga naar het tabblad "Mijn instellingen & simkaart" en klik daar op: "Aanvragen nummerbehoud" en volg de stappen!
Hoi roaldheide, welkom op het Simyo forum!
Groentjuh geeft hier het enige juiste antwoord. Er is bij jou alleen iets meer aan de hand; je hebt je prepaid simkaart al weggegooid heb ik begrepen.
Je kunt nu 2 dingen doen: met je prepaid via Mijn Simyo een vervangende simkaart bestellen en als nog overstappen en de simkaart van het abonnement dat je nu hebt retour afzender sturen.
Óf je laat ons weten dat je geen nummerbehoud meer wilt en je nieuwe telefoonnummer definitief wilt maken.
Laat je weten wat je wilt doen?
Groentjuh, bedankt!
Groentjuh geeft hier het enige juiste antwoord. Er is bij jou alleen iets meer aan de hand; je hebt je prepaid simkaart al weggegooid heb ik begrepen.
Je kunt nu 2 dingen doen: met je prepaid via Mijn Simyo een vervangende simkaart bestellen en als nog overstappen en de simkaart van het abonnement dat je nu hebt retour afzender sturen.
Óf je laat ons weten dat je geen nummerbehoud meer wilt en je nieuwe telefoonnummer definitief wilt maken.
Laat je weten wat je wilt doen?
Groentjuh, bedankt!
Hoi roaldheide, welkom op het Simyo forum!
Groentjuh geeft hier het enige juiste antwoord. Er is bij jou alleen iets meer aan de hand; je hebt je prepaid simkaart al weggegooid heb ik begrepen.
Je kunt nu 2 dingen doen: met je prepaid via Mijn Simyo een vervangende simkaart bestellen en als nog overstappen en de simkaart van het abonnement dat je nu hebt retour afzender sturen.
Óf je laat ons weten dat je geen nummerbehoud meer wilt en je nieuwe telefoonnummer definitief wilt maken.
Laat je weten wat je wilt doen?
Groentjuh, bedankt!
Ik ga het nieuwe nummer gebruiken
Hoi roaldheide,
Ik heb een e-mail gestuurd naar onze afdeling nummerbehoud. Zij zullen je nummerbehoud aanvraag voor je annuleren en je bundels activeren. Als je in de loop van de dag inlogt op Mijn Simyo, zul je zien dat je nieuwe nummer en dus ook je bundels geactiveerd zijn.
Laat je ons weten of het allemaal is gelukt?
Ik heb een e-mail gestuurd naar onze afdeling nummerbehoud. Zij zullen je nummerbehoud aanvraag voor je annuleren en je bundels activeren. Als je in de loop van de dag inlogt op Mijn Simyo, zul je zien dat je nieuwe nummer en dus ook je bundels geactiveerd zijn.
Laat je ons weten of het allemaal is gelukt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.