.

Beantwoord

Overstap prepaid naar abonnement

  • 3 December 2012
  • 5 reacties
  • 446 Bekeken

Badge
Ik wil overstappen van Simyo prepaid naar Simyo abonnement. Ik heb dus een abonnement aangevraagd en daarna via de persoonlijke pagina (ingelogd met het tijdelijke nieuwe nummer) nummerbehoud aangevraagd. Dat is allemaal goed gegaan. Ik begrijp inmiddels dat ik de overstap eigenlijk via de speciale link op mijn persoonlijke pagina had moeten doen (ik moet zeggen dat deze mogelijkheid erg moeilijk te vinden is op de site). Op het forum zie ik hierover veel vragen met verschillende antwoorden.

Moet ik nu mijn nieuwe sim-kaart ongeactiveerd terugsturen en alsnog de overstap op de juiste manier (via persoonlijke pagina) aanvragen OF moet ik mijn nieuwe sim-kaart wel activeren en gaat dat gewoon goed (wordt mijn prepaid beltegoed dan ook verrekend met mijn abonnement?)
icon

Beste antwoord door Wayne 6 December 2012, 12:21

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
Inmiddels heb ik bericht gekregen dat het nummerbehoud niet mogelijk is (reden: Overstap van prepaid naar sim-only abonnement dient via mijn simyo (prepaid) te gebeuren)

Ik neem aan dat de beste oplossing nu is om de nieuwe sim-kaart ongeactiveerd terug te sturen en alsnog de overstap op de juiste manier (via persoonlijke pagina) aanvragen. Kunt u dit aub bevestigen?
Badge
Nog een aanvullende vraag: als ik de nieuwe sim-kaart ongeactiveerd terug stuur en alsnog de overstap op de juiste manier aanvraag neem ik aan dat ik niet 2 maal aansluitkosten moet betalen?
Reputatie 2
Badge +1
Hey dobbel,

Zoals je aangaf is de beste manier om met deze situatie om te gaan het retourneren van de nieuwe simkaart en hierna de overstap via de persoonlijke pagina van jouw prepaid aansluiting aanvragen.

Zolang jouw simkaart niet geactiveerd wordt zullen er hier geen aansluitkosten voor in rekening gebracht worden. Hierdoor hoeven de aansluitkosten dus maar 1x betaald te worden.
Badge
Ik heb dus onmiddelijk (op 6 dec) de nieuwe sim-kaart ongeactiveerd terug gestuurd. Nu krijg ik nog steeds herinneringsmails van jullie dat ik de sim-kaart moet activeren. Is er iets fout gegaan?
Reputatie 2
Badge +1
Hoi dobbel,

Wij hebben jouw simkaart reeds retour ontvangen. Je kan de email als niet verzonden beschouwen.

Reageer