.

Beantwoord

Overstap nieuw prepaid tarief indien prepaid klant geworden voor 2007?

  • 12 July 2014
  • 3 reacties
  • 448 Bekeken

Hallo!

Op dit moment zijn op mijn prepaid aansluiting van Simyo de tarieven van toepassing zoals die gelden voor klanten die voor 1 juli 2008 klant zijn geworden. Kan ik aan Simyo aangeven dat ik wil dat op mij het tarief van toepassing wordt voor klanten die nu klant worden?
icon

Beste antwoord door Ernst 14 July 2014, 17:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Inmiddels heb ik uitgevonden dat dit via MijnSimyo kan en ik ben overgestapt naar het nieuwe prepaid tariefplan.

Wat me wel opviel is dat de vergelijking tussen het oude tariefplan en nieuwe tariefplan niet helemaal klopt! Zie de bijlage: volgens de afbeelding zouden klanten die voor juli 2008 lid zijn geworden 15 ct/sms betalen maar dit klopt dus niet, 8 ct of 2 ct moet dit zijn! Kan dat worden aangepast?
Reputatie 7
Badge +9
Lastig:
15 ct per minuut
10 ct starttarief

Tot zover klopt het. Echter had voor 2008 Simyo inderdaad een ander tarief voor SMS, namelijk 8ct per SMS (geen Simyo klant) en 2ct per SMS naar een andere Simyo klant. Daar is in deze pagina inderdaad geen rekening gehouden. Ik post even een linkje van Het grote 'foutjes op de website' topic naar dit topic, zodat hiernaar gekeken kan worden.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Twittertje, welkom op het Simyo forum 🙂 En ook; Hoi Groentjuh!

Het klopt dat het niet voor iedereen klopt. Alleen was er in de lay out van die pop up geen plaats om er ook bij te zetten dat er andere prijzen gelden voor smsjes.
Ik heb hier intern wel gevraagd of er echt niets aan te veranderen is.

Reageer