Skip to main content

.

Mijn dochter heeft haar prepaid heel snel overschreden omdat we het internet waren vergeten uit te zetten. Nu heb ik alles uit gezet, maar staan we in de min. 

Hoe kunnen we dit oplossen om het weg te krijgen? Want die oplossing zie ik nergens terug komen in jullie gesprekken. 

 

Mvg,

Patricia

Het komt er feitelijk op neer @Patricia120 dat Simyo het bedrag in de min weer aanvult om op 0 weer uit te komen. Waarna u het beltegoed weer opwaardeert om de simkaart weer actief te kunnen gebruiken. Door met 1200 te bellen als klant zijnde wordt u supersnel geholpen door de klantenservice, 


Hoi @Patricia120,

Bedankt voor je bericht. Wat @Friesian aangeeft klopt inderdaad. Bij negatief beltegoed vullen wij dit aan tot €0,00. Wanneer je hierna opwaardeert hoef je dus niet het negatieve tegoed aan te vullen. 

Thanks @Friesian voor je behulpzaamheid!

Groetjes,
Seren