Skip to main content
Ik heb ongeveer 1,5maand geleden Prepaid aangevraagd die mijn Sim Only abonnement moest vervangen met nummerbehoud, die dag is vandaag.

Ik had geen bereik meer op mijn mobiel dus deed ik mijn nieuwe Simkaart erin, alles werkt!

Maar zodra ik inlog op 'Mijn Simyo' staat mijn Sim Only abonnement info er en niet mijn prepaid abo.

Wordt dit (vandaag) nog aangepast? Of klopt er iets niet? Ik kan trouwens nog steeds op mijn tijdelijk nummer inloggen.
Nu krijg ik een mail binnen dat ik nummerbehoud heb aangevraagd voor mijn Sim Only dat die omgezet moet worden naar mijn tijdelijke nummer die ik een tijd geleden verkregen heb.



Klopt dit? :S
Ik heb ongeveer 1,5maand geleden Prepaid aangevraagd die mijn Sim Only abonnement moest vervangen met nummerbehoud, die dag is vandaag.

Ik had geen bereik meer op mijn mobiel dus deed ik mijn nieuwe Simkaart erin, alles werkt!

Maar zodra ik inlog op 'Mijn Simyo' staat mijn Sim Only abonnement info er en niet mijn prepaid abo.

Wordt dit (vandaag) nog aangepast? Of klopt er iets niet? Ik kan trouwens nog steeds op mijn tijdelijk nummer inloggen.




Nu krijg ik een mail binnen dat ik nummerbehoud heb aangevraagd voor mijn Sim Only dat die omgezet moet worden naar mijn tijdelijke nummer die ik een tijd geleden verkregen heb.



Klopt dit? :S




Hoi ninodebest,



Graag zou ik willen weten of als je nu inlogt op Mijn Simyo met je 'echte' nummer je dan nog steeds in je Sim Only omgeving komt? Dan moet onze technische afdeling hier namelijk wat voor je aanpassen.



Met betrekking op de e-mail die je hebt ontvangen, don't worry, kan me voorstellen dat dit verwarrend werkt, maar dit is een technisch proces bij ons, waarvan we helaas niet kunnen voorkomen dat de e-mail wordt verstuurd, maar je nummer is overgezet van je Sim Only naar je prepaid aansluiting 🙂.
Mij is vandaag precies hetzelfde overkomen. Mijn SimOnly telefoonnummer is overgezet op mijn nieuw aangevraagde prepaid simkaart, zoals verzocht. Als ik inlog op mijn oorspronkelijke (behouden) telefoonnummer dan krijg ik nog steeds de abonnementsinfo te zien i.p.v. de nieuwe prepaid info.



Wordt dit met vertraging aangepast? Of moet de "technische afdeling" ook bij mij wat aanpassen?
Hoi supersimyo,



Welkom op het forum van Simyo! :)



Graag zou ik willen weten of je nu nog steeds de Sim Only pagina te zien krijgt of inmiddels wel de prepaid omgeving?



Ik hoor het graag van je! 🙂

Reageer