.

Beantwoord

Over hoeveel tijd wordt mijn Prepaid afgesloten?

  • 9 September 2016
  • 5 reacties
  • 189 Bekeken

Badge
Ik gebruik mijn prepaidaansluiting weinig.
Tot op heden heb ik geen email gekregen om te attenderen voor het afsluiten van de aansluiting.
Wilt u nakijken of de instellingen goed zijn ?
Vorig jaar heeft iemand er ook naar gekeken en heeft het aangepast en nu is er weer geen bericht.

Mvg Geoffrey
icon

Beste antwoord door Caspar 9 September 2016, 15:15

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Geoffrey,

Goed dat je even contact met ons opneemt. Ik zie dat je in mei voor het laatst gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Ik raad je aan om even een sms'je te versturen of een belletje te plegen en dan kan je er weer een half jaar tegenaan! Je kunt ook een internetbundel aanschaffen op je Mijn Simyo. Dan blijft je aansluiting ook weer een half jaar actief.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Badge
Hoi Caspar.
Bedankt voor je bericht.
Er is in mei inderdaad gebruik gemaakt. Maar dit was alleen om de voicemail uit te zetten. Dit is gratis.
Volgens mij moet er een betaalde sms of belminuut zojn geregistreerd.
Wil je dat even nakijken waarom ik geen email krijg.
Het laatste belletje was 19 maart.
Als ik te laat ben . Dan ben ik mijn mooie nummer kwijt.
Mvg Geoffrey
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Geoffrey,

Geen zorgen! Je bent je nummer zeker niet kwijt. De reden dat je geen e-mail hebt ontvangen over de afsluiting van je nummer, is simpelweg omdat dergelijke mails pas een maand vooraf worden gestuurd. Als jouw nummer bijvoorbeeld in augustus zou vervallen, dan had je daar in juli al periodiek bericht over gekregen.

Maak je nog gebruik van je ziggo.nl-mailadres? Dan kun je dat gewoonweg in de gaten houden. Als je nummer in gevaar komt, dan brengen we je daar regelmatig van op de hoogte.

Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane
Badge
Hoi Jihane.

Bedankt voor de reactie. Maar het is geen antwoord op de vraag. Moet er een betaald belletje of een sms worden gedaan om het nummer te behouden.
In augustus heb ik alleen de voicemail uitgezet. Volgens mij geldt dat niet. Zo is 19 maart de laatse keer dat ik heb gebeld.
Een half jaar terug heeft Tiury naar de instellingen gekeken en het stond niet goed zodat ik geen email kreeg. Ik vermoed eigenlijk dat er nog een fout in het systeem staat. Wilt je dat uitzoeken ?
Mvg Geoffrey
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Geoffrey,

Mijn excuses voor de late reactie! Je hoeft je geen zorgen te maken 🙂 Het bellen naar 12331/12339 telt als verbruik! Je aansluiting was dus veilig, maar ik zie dat je ook een sms hebt verstuurd in september. Kortom: jouw nummer blijft gewoon voortleven.

Laat je 't weten als je andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer