Skip to main content
Hallo,



Al acht jaar maak ik gebruik van simyo prepaid. Nu heb ik pas gekeken wat hiervoor tegenwoordig de algemene tarieven zijn en heb berekend dat ik met mijn oude tarief in combinatie met mijn belgedrag ongeveer het dubbele betaal. Op het moment zijn er geen startkosten en kost bellen 5 cent minder per minuut. Ik baal dat ik dit niet eerder bekeken heb. Is het niet raar dat voor dezelfde service zulke kostenverschillen zijn? Is het mogelijk voor mij om zonder extra kosten of te veel gedoe te bellen met het huidige tarief?
Hoi Rogier O, wat leuk dat je je vraag op het forum stelt :)



Jij maakt nog gebruik van een ander prijsplan voor prepaid klanten. Nu hebben we hier een hele tijd niets aan veranderd, maar sinds een tijdje zijn er bijvoorbeeld inderdaad geen starttarieven meer.

Wanneer er een prijs of een tarief ten nadele veranderd zijn wij verplicht (en dat doen we ook netjes) om dit te melden aan onze klanten.

In dit geval hebben we dit niet hoeven melden, maar omdat Simyo eigenlijk best wel sportief is is het voor álle prepaid klanten wel mogelijk gemaakt om gratis over te stappen naar de nieuwe prijzen. Dit kun je doet op Mijn Simyo, op het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart'.

Daar vind je een button met de tekst 'stap over naar de nieuwste prepaid tarieven'.

Wat je óók kunt doen is op de overzichtspagina overstappen naar Sim only. Dan ben je nóg goedkoper uit.
Hoi Ernst, Bedankt voor je antwoord. Het overstappen naar het nieuwe tarief was net zo gemakkelijk als dat je schreef. Fijn ook van het welkomstgeschenk:). Simyo is inderdaad best wel sportief. Van Sim only zal ik  in de toekomst nog wel gebruik maken denk ik. Voor nu wil ik nog even nergens aan vast zitten. Ik ben weer tevreden!
Hoi Rogier O,



Goed dat het zo makkelijk bleek 🙂 en dat je weer tevreden bent. Dat hebben we graag.

Mocht je weer een vraag hebben, dan horen we het graag.



Groetjes,

Charlene

Reageer