.

Beantwoord

opzeggen oude abonnement

  • 22 April 2013
  • 8 reacties
  • 713 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
moet ik zelf mijn oude abonnement opzeggen of doe jullie dit
bijvoorbaat dank saskia
icon

Beste antwoord door Natascha 24 April 2013, 14:04

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Bij nummerbehoud doet simyo het. Dit kun je aangeven bij het bestellen.
Badge +6
moet ik zelf mijn oude abonnement opzeggen of doe jullie dit
bijvoorbaat dank saskia


Hoi Saski,

Welkom op het forum!
Zoals Martijn® aangeeft zegt Simyo je huidige abonnement voor je op wanneer je nummerbehoud aanvraagt.
Wanneer je geen nummerbehoud aanvraagt dan doet Simyo dit niet.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.
Reputatie 3
Badge +9
Binnen 5 dagen weet je je exacte overstapdatum. Bij eventuele afwijzing van je provider hoor je dit ook. Tot die tijd zou ik even de tarieven raadplegen omdat je buiten de bundel belt en internet.
Badge +6
Hoi Martijn®,

Bedankt voor je antwoord zo gaat het nummerbehoud te werk bij Simyo.
Beste Simyo,

ik probeer m'n huidige (Tele2) abonnement om te zetten naar een Simyo (sim-only) abonnement. Na wat moeite lijkt het nu gelukt te zijn om het nummerbehoud aan te vragen (gaat op 7 april in), alleen staat in het kopje "gegevens van u ontvangen", bij het vijde kopje "abonnement opgezegd": "nee"
Betekent dit nu dat m'n oude abonnement niet opgezegt is? Ik had het kopje "oude abonnement opzeggen" namelijk wel aangevinkt en op het forum wordt ook genoemd dat met het aanvragen van nummerbehoud je oude abonnement opgezegd wordt?
Badge +8
Hoi JCW,

Welkom op het forum :)
Goed dat je dat komt navragen. Wat we daarmee bedoelen is dat jij zelf niet al hebt opgezegd.
Blijkbaar komt dat verwarrend over, dus ik ben blij dat je het aangeeft. Dan kunnen we daar naar kijken of we dat anders kunnen formuleren.
Jouw nummer gaat over op 7-4-2014. Dat houdt in dat je abo bij je vorige provider ook stopt op die datum. Een goedgekeurde aanvraag nummerbehoud is namelijk ook een opzegging. :)

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene
jazeker, hartelijk dank!
Badge +6
Hoi JCW,

Fijn dat Charlene de verwarring voor je weg heeft kunnen nemen, mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden hè! 🙂

Reageer