.

Beantwoord

Opwarderen onder de 2 euro ook in het buitenland?

  • 6 April 2015
  • 3 reacties
  • 247 Bekeken

Badge
Hoi hoi
Ik heb mijn telefoon ingesteld, als mijn beltegoed onder de €2 komt word er automatisch opwaardeert.
Nu ga ik over paar dagen naar Aruba, en nu is mijn vraag: Gebeurt dat daar dan ook?
groetjes Carla
icon

Beste antwoord door MichD 6 April 2015, 18:48

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Beste Carla,

Het antwoord is kort gezegd "JA"!

Omdat je automatisch opwaarderen hebt geactiveerd, is jouw rekeningnummer nu gekoppeld aan jouw "mijn Simyo" account, en wordt er dus, zodra je onder de € 2,- komt, automatisch weer opgewaardeerd met het gekozen bedrag waar je bij activatie voor had gekozen (bijvoorbeeld met € 20,-).
Dus kom je straks in Aruba onder die € 2,-, dan zal er gewoon automatisch worden opgewaardeerd.

Let Op!!
Aruba valt in "Zone 3", en daar zijn de tarieven hoog voor bellen en sms'en.

Bellen en gebeld worden op Aruba kost € 2,54 per minuut
Sms'en vanaf Aruba kost € 0,51 cent per sms bericht (160 tekens).

Met een Simyo prepaid kun je niet internetten in het buitenland, dus ben je afhankelijk van een Wi-Fi verbinding.

Dus beperk het bellen of gebeld worden op Aruba, anders ben je telkens gauw door je beltegoed heen.
Want bij elke keer als je onder die € 2,- euro komt, wordt er automatisch weer een bedrag van je rekening af geschreven, en dat kan op Aruba bij regelmatig bellen snel gaan.
Dus mijn advies, doe het zoveel mogelijk per sms en bel alleen als het nodig is!

Een fijne vakantie op Aruba!!
Badge
Dank je wel
Reputatie 3
Badge +7
Hoi carla910,

MichD je vraag uitgebreid heeft beantwoord :)

Ik kan daar niet aan toevoegen, behalve je een fijne vakantie toe wensen.

Reageer