Skip to main content
Ik heb inmiddels 3 kwartier a een uur geleden mijn beltegoed opgewaardeerd met 10 euro.

Ik kan zien op mijn simyo dat het toegevoegd is en betaald.

Maar ik kan nog niet bellen en normaal duurt het niet zo lang.

Aangezien ik net dringend moest bellen komt dit niet goed uit.

Normaal duurt het even maar nooit zo lang dus mijn vraag of dit opgelost kan worden.



Alvast bedankt!
Hoi Mosis, Welkom op het Simyo forum! :)



Wat vervelend dat je na het opwaarderen niet meteen weer kon bellen. Uit je gegevens zie ik dat je simkaart wel direct na het opwaarderen is geactiveerd. Wat ik je adviseer is om 10 minuten na het opwaarderen even je telefoon uit en aan te zetten. Dan haalt je telefoon automatisch nieuwe gegevens van het netwerk op en begrijpt je simkaart dat hij weer mag bellen 🙂



Mocht je nu nog geen verbinding hebben, vraag ik je om alsnog even je telefoon uit/aan te zetten. Ik hoor graag van je of dit heeft gewerkt!
Hoi Tiury



Ja dat hadden we toch zeker 8 tot 10 keer gedaan maar dat heeft niet mogen baten.

Het heeft uiteindelijk 2 en half uur geduurt voordat er gebeld kon worden.

Hopelijk is het eenmalig maar toch vervelend net op het moment dat je het nodig hebt.

In ieder geval nog bedankt voor je reactie.



Met vriendelijke groet,

Mosis
Hoi Mosis,



Het komt eigenlijk haast nooit voor dat het zo lang duurt voordat je simkaart weer is geactiveerd, zul je inderdaad net zien dat je net je telefoon nodig hebt. Gelukkig kan je nu wel weer gebruik maken van je simkaart 😃! Excuses dat Simyo je geduld op de proef heeft gesteld!



Mocht er nog iets zijn, laat het ons dan vooral snel weten 🙂

Reageer