.

Beantwoord

Opwaarderen werkt niet en ineens 10 Euro weer weg

  • 21 July 2012
  • 2 reacties
  • 897 Bekeken

Badge
Ik ben in het buitenland nu, en eerst werkte mijn telefoon helemaal niet, maar toen ik van netwerk veranderd ben, werkt het we. Ik had een paar korte telefoontjes gedaan en smsjes gestuurd en aangezien ik nog maar 3 Euro beltegoed had, nam ik aan dat het niet zoveel zou kosten. Opeens sta ik van 3 Euro naar 7 Euro in de min en doet mijn telefoon het niet meer, wat al raar is vind ik, want ik wist dus niet dat ik over mijn tegoed heenkom. Maargoed, dan doe ik een opwaarderen afschrijving van 10 Euro en eerst kom ik weer 3 Euro in de plus te staan, zodat ik toch bereikbaar ben, maar dan sta ik het volgende moment weer terug naar 7 in de min, ik snap er niks van! Ik heb het wachtwoord dat ik op mijn rekeningnummer kreeg gestuurd geactiveerd en dat leek te werken..

Bedankt voor de hulp alvast!

Arnomayonaisevrouw
icon

Beste antwoord door Natascha 23 July 2012, 10:58

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +6
Beste Arnomayonaisevrouw,

Verbruik vanuit het buitenland wordt met een vertraging verwerkt. Doordat dat het verbruik van vertraging wordt verwerkt is het mogelijk dat je in de min kan komen te staan met je aansluiting. Ik zie dat je je rekeningnummer hebt geactiveerd alleen heb je niet het automatisch opwaarderen aangezet. Om gebruik te maken van je aansluiting dien je op te waarderen via de website. Na het opwaarderen dien je toestel uit/aan te zetten.
Badge
Hoi Natascha,

bedankt voor het antwoord, helaas is het probleem nog steeds niet opgelost:-( En nu sta ik zelfds 8,19 in de min, terwijl ik niet heb kunnen bellen, daarnaast is het automatisch opwaarderen bedrag van 10 Euro wel van mijn rekening geschreven op 24-7 op precies te zijn, maar is er niet bijgekomen hier. Ik zou nu dus eigenlijk weer 1,61 Euro in de plus moeten staan. Ik heb trouwens ook mijn telefoon aan en uitgezet, dus daar kan het nu ook niet meer aan liggen en ik ben terug in Nederland.

Alvast bedankt voor de hulp wederom en ik hoop dat ik snel weer kan bellen!

Met vriendelijke groet,
Arnomayonaisevrouw

PS: Elke keer als ik wil reageren of iets wil posten op het forum, moet ik eerst uitloggen en dan weer inloggen voordat ik toegang krijg

Reageer