Het is niet de eerste keer dat ik het merk maar nu begint het gewoonweg irritant te worden: jullie geven aan dat het bijwerken van je saldo enkele minuten kan duren.. ipv enkele minuten is dit enkele uren..
Voorheen werd het saldo op "mijn simyo"vrijwel direct bijgewerkt maar nu is dit ook niet meer het geval.
Je gaat je afvragen of er iets is mis gegaan, je checked je afschrijving en ziet dat het gewoon is afgeschreven en toch kun je nog steeds niet bellen omdat jullie zo ontzettend traag zijn in het bijwerken van het saldo.
Bladzijde 1 / 1
Hoi suus1981,
We proberen het beltegoed zo snel mogelijk bij te werken, maar zo af en toe kan het íets langer duren, zoals gisteren helaas.
Ik zie dat de keren ervoor wel je tegoed binnen enkele minuten was opgewaardeerd? :)
In ieder geval sorry voor het ongemak!
We proberen het beltegoed zo snel mogelijk bij te werken, maar zo af en toe kan het íets langer duren, zoals gisteren helaas.
Ik zie dat de keren ervoor wel je tegoed binnen enkele minuten was opgewaardeerd? :)
In ieder geval sorry voor het ongemak!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.