.

Beantwoord

Opwaarderen uitgezet en toch bijgeschreven beltegoed

  • 2 September 2012
  • 3 reacties
  • 387 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Vanochtend zette ik het automatisch opwaarderen uit omdat ik tijdelijk overstap naar een andere provider. Hier heb ik ook een bevestiging van ontvangen. Mijn beltegoed was bijna op en zat net op de grens om opgewaardeerd te worden. Na het versturen van een sms'je onder de 2 euro grens en vanavond werd mijn beltegoed opeens opgewaardeerd. Kan ik dit tegoed terugdraaien? De incasso terughalen?
icon

Beste antwoord door Natascha 6 September 2012, 17:05

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Beste Jose,

Ik heb het voor je nagekeken in het systeem. Je hebt in de ochtend de optie automatisch opwaarderen uitgezet en vervolgens weer aangezet. Er is toen 's avonds automatisch opgewaardeerd om 19:47 en daarna is de optie om 20:15 uitgezet. Op 4 september is de optie vervolgens weer aangezet.
Badge
Beste Jose,

Ik heb het voor je nagekeken in het systeem. Je hebt in de ochtend de optie automatisch opwaarderen uitgezet en vervolgens weer aangezet. Er is toen 's avonds automatisch opgewaardeerd om 19:47 en daarna is de optie om 20:15 uitgezet. Op 4 september is de optie vervolgens weer aangezet.


Hm, heb ik hem 's morgens toch weer aangezet? Nou ja, maakt niet meer uit, ik blijf bij Simyo, vandaar dat ik hem weer aan hebt gezet. In eerste instantie kreeg ik een ander toestel dat niet simlockvrij was. Gelukkig heb ik dat om kunnen ruilen. Het verschil in beltarief weegt niet op met de korting die je krijgt nij een prepaidtoestel. 
Badge +2
Beste Jose,

Fijn om te horen dat je nog gewoon bij Simyo blijft. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer