.

Beantwoord

Opwaarderen niet gelukt

  • 28 December 2012
  • 4 reacties
  • 960 Bekeken

Badge
Hallo Simyo gebruikers / Beheerders,

Als ik op wil waarderen met Ideal (rabobank), en heb alles gedaan zoals het er staat.
Als ik dan op betalen druk, staat er dat ik geen Internetbankieren heb.
Maar dat heb ik wel!

Ik heb zelfs een keer eerder bij Simyo 20 euro opgewaardeerd en toen deed hij het wel! Zelfde Random Reader, Zelfde Pinpas.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Ik zo graag voor oud en nieuw opgewaardeerd willen hebben.

Met Vriendelijke Groet
icon

Beste antwoord door Queenie1 3 January 2013, 13:26

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Heb je dit gedaan op je mobiel?
Zou je het ook nog eens kunnen proberen via de computer.
Badge
Ik doe het gewoon via mijn computer, dus dat zou het probleem niet moeten zijn,
Reputatie 4
Badge +8
Wat raar allemaal, hoop voor je dat het snel opgelost wordt.
Badge
Hoi Vincentt,

Op 30 december is er een succesvolle opwaardering geweest met iDeal. Het lijkt erop dat het is opgelost. Zo niet, kun je dan doorgeven op welk moment je de foutmelding krijgt? Wanneer dit is nadat je bent doorverwezen naar de bankpagina, dan betreft het een probleem bij je bank.

Reageer