.

Beantwoord

opwaarderen mislukt

  • 8 October 2012
  • 3 reacties
  • 824 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb 3-10-2012 mijn prepaid opgewaardeerd. Alleen tot nu toe is het nog niet bijgeschreven. Het is al wel van mijn bankrekening af. 
Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Alex 9 October 2012, 14:22

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Aukje,

Ik zie dat je op 3/10 een opwaardering via Ideal hebt willen doen. Deze opwaardering is echter volgens ons systeem niet gelukt. Mocht het bedrag toch zijn afgeschreven, wil ik je vragen een printscreen van de betaling te sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]

Indien er op de printscreen een correcte betaling te zien is, zal het beltegoed alsnog worden toegevoegd.

Groetjes,

Alex
Ik heb niet zo zeer een reactie maar wel een vraag, al ben ik na dit gelezen te hebben een beetje voorzichtig om op te waarderen.

Mijn vraag is: kan ik bij een prepaid die altijd wordt opgewaardeerd met € 10,-- eenmalig voor mijn vakantie met € 20,-- opwaarderen?

Heb daar geen internet, laptop of pc dus heb graag voldoende op mijn rekening staan.(gebruik hem weinig, heb thuis nog vaste telefoon).

Hoop dat het gelukt is om automatisch opwaarderen aan te zetten, heb ik goed begrepen dat je dan een sms krijgt en dat je zelf via Mijn Simyo op internet moet opwaarderen?

Sorry, het is voor mij erg onduidelijk.
Reputatie 2
Badge +6
Ik heb niet zo zeer een reactie maar wel een vraag, al ben ik na dit gelezen te hebben een beetje voorzichtig om op te waarderen.

Mijn vraag is: kan ik bij een prepaid die altijd wordt opgewaardeerd met € 10,-- eenmalig voor mijn vakantie met € 20,-- opwaarderen?

Heb daar geen internet, laptop of pc dus heb graag voldoende op mijn rekening staan.(gebruik hem weinig, heb thuis nog vaste telefoon).

Hoop dat het gelukt is om automatisch opwaarderen aan te zetten, heb ik goed begrepen dat je dan een sms krijgt en dat je zelf via Mijn Simyo op internet moet opwaarderen?

Sorry, het is voor mij erg onduidelijk.


Hoi Lisa123,

Welkom op het forum :)

Je hebt nu inderdaad automatisch opwaarderen aanstaan, helemaal top! Je kunt altijd zelf tussentijds opwaarderen op Mijn Simyo. Je automatisch opwaarderen blijft dan gewoon aan staan 🙂

Je weet dat je in het buitenland niet kunt internetten met het mobiele netwerk? Je kunt uiteraard wel bellen. Er gelden wel andere tarieven voor bellen in en naar het buitenland.

Heb je misschien nog ergens vragen over of heb ik je alles zo goed uitgelegd?

Reageer