.

Beantwoord

Opwaarderen mislukt

  • 2 February 2012
  • 2 reacties
  • 837 Bekeken

Badge
Een uur geleden mijn beltegoed opgewaardeerd. Daarbij een bevestigingsmail gekregen dat het geld van mijn rekening af is.
Echter, volgens de site is het opwaarderen mislukt, of ik het opnieuw wil proberen. Het bedrag dat ik wilde opwaarderen - 20.00 is tot op heden nog niet bijgeschreven.
Hopelijk kan ik hierbij geholpen worden.

Vriendelijke groet,
E. Hoijtink
icon

Beste antwoord door Alex 3 February 2012, 11:36

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Helaas zie ik nu net dat ze bij mijn betalingen neer gezet hebben dat ik minimaal 20x 20.00 heb besteld en 1x 15.00 echter dit is niet de bedoeling!
Hopelijk kan dit zo snel mogelijk hersteld worden.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ellenhoijtink,

Maak je toevallig gebruik van Rabobank? Gisteren heeft Rabobank een storing met het internet bankieren gehad. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met je telefoonnummer? Dan kan ik je beter van dienst zijn.

Groetjes,

Alex

Reageer