.

Beantwoord

Opwaarderen in het buitenland

  • 23 June 2012
  • 3 reacties
  • 1110 Bekeken

Badge
Ik kon vorig jaar niet opwaarderen in het buitenland met mijn mobiel.
Verhelp ik dat door voor automatisch opwaarderen te kiezen?
icon

Beste antwoord door Manisha 23 June 2012, 12:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste PeterD,

Als je kiest voor automatisch opwaarderen bij een saldo lager dan €2,00 zal het beltegoed automatisch worden opgewaardeerd bij een ontoereikend saldo. Dit zal ook in het buitenland gebeuren.

Wanneer de opwaardeerlijn 1244 voor mobiel opwaarderen niet werkt in het buitenland, dan kun je ook het nummer 0031612001244 bellen.
Let op:
•Bellen naar de opwaardeerlijn is vanuit het buitenland net als in Nederland kosteloos, je dient echter wel voldoende beltegoed te hebben om een uitgaand gesprek te kunnen voeren.

Groetjes,

Manisha
Badge
De incasso van gesprekken is niet real time, als ik in een noodgeval een lang gesprek moet voeren, gaat dit dan wel goed . Tot hoever kun je "in het rood staan" met je beltegoed?
Reputatie 2
Badge +4
Beste PeterD,

Het klopt dat het verbruik met vertraging wordt verwerkt, in het buitenland kan het langer duren voordat het verbruik is verwerkt. Als je een lang gesprek voert vanuit het buitenland zal dit vertraagd worden verwerkt. Na de verwerking van het verbruik zal het beltegoed worden bijgewerkt. Als blijkt dat het beltegoed ontoereikend is zal het automatisch worden opgewaardeerd. Aangezien wij het verbruik vanuit het buitenland pas later kunnen verwerken kunnen we de aansluiting niet tijdig blokkeren, het is om deze reden moeilijk om aan te geven tot welk bedrag het negatief tegoed kan oplopen.

Groetjes,

Manisha

Reageer