Skip to main content

.

Hallo,



Ik probeer mijn beltegoed op te waarderen via automatische incasso. Mijn huidig beltegoed is rond de 60 euro, maar aangezien ik op vakantie ga wil ik automatisch opwaarderen niet aan hebben staan i.v.m. diefstal. Nu heb ik mijn beltegoed opgewaardeerd met 50 euro. In mijn overzicht kreeg ik netjes te zien dat mijn nieuw beltegoed 110 euro werd. Echter heeft Simyo geen geld afgeschreven van mijn rekening en mijn beltegoed weer terug gezet. In mijn overzicht zie ik een factuur met negatieve bedragen??? 





Kan iemand mij vertellen of er eeen maximum zit aan het beltegoed? 





Alvast bedankt,

Rene
Hoi Rene1975,



Allereerst welkom op het forum! :)



Er zit geen maximum aan het beltegoed dat je op je prepaid kan hebben staan.

Ik heb even in je gegevens gekeken en zie dat de opwaardering in 'error' is gelopen, daarom wil ik je aanraden om het nogmaals te proberen 🙂.



Laat je even weten of het nu wel is gelukt?



In ieder geval alvast een fijne vakantie! 🆒
Hoi Kim,



Gisteren heb ik weer opgewaardeerd via automatische incasso. Helaas hetzelfde verhaal als de eerste keer 😞.



Ik heb nu mijn beltegoed via I-Deal opgewaardeerd. Dit is wel goed gegaan.



In ieder geval bedankt voor je reactie.



Groet,



René
Hoi Rene1975,



Da's das dan wel lastig... Ik laat uitzoeken waarom die betalingen met automatisch incasso telkens mislukken.

Gelukkig bestaat iDeal 😉

Reageer