.

Beantwoord

Opwaarderen, alleen via Mijn Simyo?

  • 15 August 2014
  • 5 reacties
  • 910 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo, ik heb geen abonnement. Kan ik gewoon in de winkel 'n opwaardeerkaart kopen, of ben ik verplicht om hier (mijn Simyo) op te waarderen?
Bvd.

Mariette
icon

Beste antwoord door Charlene 17 August 2014, 12:32

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Voor zover mij bekend zijn er geen opwaardeerkaarten van Simyo in de winkel te koop.

Het is toch een kleine moeite om via je Mijn Simyo op te waarderen?
Reputatie 7
Badge +9
Voor zover mij bekend zijn er geen opwaardeerkaarten van Simyo in de winkel te koop.

Het is toch een kleine moeite om via je Mijn Simyo op te waarderen?


Yep.

Maar misschien is het een idee voor Simyo? Opwaardeerkaarten. Er is toch een aantal mensen dat dat liever zo doet.
Ondanks dat bij Simyo alles via internet geregeld wordt.
Badge +8
Hoi Havb,

Simyo is een 100% online provider. Opwaarderen kun je alleen via Mijn Simyo. Daar heeft RicoK helemaal gelijk in.
Je kunt er wel voor kiezen om je beltegoed automatisch te laten opwaarderen, zodat je daar niet aan hoeft te denken.
In dit topic wordt nagedacht over een nieuwe vorm van opwaarderen. Misschien vinden jullie het interessant om daar over mee te denken.

Groetjes,
Charlene
Als je een prepaid simkaart hebt en geen smartfoon (maar een gewone mobiele telefoon) en je bent buiten bereik van een computer (bv trektocht door onherbergzame streken) dan is opwaarderen via de telefoon de enige optie. Ik begrijp dat Simyo een online-provider is, maar het is toch een mobiele-telefoon-provider! Via je telefoon opwaarderen is toch ook "online". Ik belde 1244 en daar zeiden ze "sorry". Niks sorry, jullie doen het toch zelf!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Inigo, welkom op het forum van Simyo :)

Het klopt dat je niet meer kunt opwaarderen via je telefoon. KPN heeft besloten dit stop te zetten en helaas kunnen wij dan niet anders dan volgen. We zijn immers een deel van KPN.
In het geval van een trektocht door onherbergzame streken met je prepaid hoef je je nog geen zorgen te maken, hoor.
We hebben ook de hele mooie optie 'automatisch opwaarderen'. Je kunt dan instellen dat er opgewaardeerd wordt als je beltegoed minder dan €2 is.
Denk je ook dat dit een mooie oplossing is?

Reageer