.

Beantwoord

Opeens enorm hoog internet verbruik

  • 30 May 2014
  • 1 reactie
  • 300 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb voor mijn zoon internet op zn mobiel aangezet eergisteren en gisterochtend werkte dit. even getest, ging goed. 's avonds om 21.05 uur kreeg ik een mail dat zijn saldo onder de 2 euro was gekomen. ik ging kijken op het overzicht en tot mijn schrik had hij 57 mb internet gebruikt rond 14.45 uur. Het gekke is dat we toen op de fiets zaten! zijn telefoon moet dus 'iets' gedaan hebben, wellicht bijgewerkt, maar ik vind het nogal extreem. Hij heeft ook nog later die dag even  internet gebruikt, een klein bedrag, wel vreemd dat dat nog kon. Hij heeft een prepaid, hij had 10 euro saldo, maar nu dus 47 euro in de min. Hij heeft een samsung galaxy 3 mini. Kan Simyo hier iets aan doen, want ik vind het nogal heftig.
icon

Beste antwoord door Ernst 2 June 2014, 12:24

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Avdr, welkom op het Simyo forum!

Misschien heb je het al gemerkt, maar de prepaid van je zoon stond niet meer €47 in de min.
Je beltegoed is inmiddels alweer aangevuld tot -€5. Dit is een eenmalige coulance.
Dát je bij Simyo in de min kan komen met je beltegoed komt doordat wij de verbruiksgegevens met een vertraging van een aantal uren binnenkrijgen. Dit is ook de reden geweest dat je zoon later die dag nog wat op internet kon doen.

Waarom de telefoon van je zoon data heeft verbruik is niet na te gaan voor ons, dat is iets in de telefoon zelf. Bij de meeste nieuwere toestellen is dit na te gaan in de instellingen van het toestel, bij een S3 heet dat geloof ik Gegevensverbuik.

Reageer