.

Beantwoord

Onzekerheid over goed afsluiten van een telefoongesprek. Kan me dit geld kosten?

  • 11 May 2016
  • 8 reacties
  • 1165 Bekeken

Goedemiddag,

Regelmatig komt het voor dat ik twijfel of ik een uitgaand telefoongesprek wel goed heb afgesloten. Ik heb dan -uiteraard- wel op de rode knop "gesprek beĆ«ĆÆndigen" gedrukt, maar het scherm floept te snel weg om zeker te weten of het gesprek ook inderdaad beĆ«indigd is. Ik vraag mij af wat de consequenties zijn wanneer dit gebeurt wanneer ik in het buitenland ben. Rijst mijn telefoonrekening dan de pan uit? Mijn tegoed wordt overigens steeds automatisch opgeladen vanaf een bepaald bedrag.

Mvg, Anna
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 May 2016, 17:25

Bekijk originele reactie

8 reacties

Probeer eens time out van display van bijvoorbeeld 15 seconden te verhogen naar 1"minuut.
Bedankt voor de tip Friesian! gr. Anna
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Westknollendam,

Wat jammer dat je onzeker bent over het afsluiten van het gesprek. Het is wel goed dat je je hier bewust van bent en er daarom op let en een vraag over stelt 🙂.

Natuurlijk kan het voorkomen dat je een gesprek niet goed afsluit. Gelukkig heb je een verbinding met iemand anders, die het natuurlijk ook weg kan drukken als jij dit niet doet. Denken jullie hier allebei niet aan en laten jullie beide het gesprek lopen, dan kan het wel in de kosten lopen. De kans dat dit gebeurt is echter niet zo heel groot 🙂.

De tip van Friesian is wel een hele goede, zodat je de tijd hebt om het gesprek te beƫindigen!

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord Friesian 🙂!
Bedankt Tiury voor je reactie. Dag, Anna
Ik denk dat het opgelost is nu. Nogmaals bedankt. Anna
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Anna,

Heel goed om te horen dat het inmiddels is opgelost 🙂! Hoef jij je gelukkig nergens meer zorgen over te maken in het buitenland.

Mocht er nog iets aan de hand zijn, zie ik je graag terug op het Simyo forum.

Groetjes, Tiury
Bedankt voor de terugkoppeling, Anna.
Ik schreef het onder voorbehoud, dit werkt niet bij elke telefoon.
Er zijn er daar moet je de powerknop indrukken om het belscherm te krijgen.

Graag gedaan.

Zonnige groet uit Brabant.
Friesian.
Reputatie 7
Badge +10
Bedankt voor je extra aanvulling Friesian 🙂 Je bent heerlijk op dreef de laatste tijd! Bedankt voor al je hulp.

Groetjes,
Angela

Reageer