Skip to main content
Ik heb op 1 februari 2013 een maandbundel van 200mb gekocht, die maandbundel duurde tot 28 februari 2013. Toen kreeg ik op 28-2-13 een sms van jullie dat mijn maandbundel verlopen was. Ging ik kijken op mijn simyo en toen stond er nog 9 mb op?! Dus kon ik nog door internetten tot die 9mb's op waren. Keek ik op mijn simyo, zag ik ineens dat er -19,14 euro is afgegaan aan internet op zondag 1 maart. Dat kan helemaal niet want zondag was ik de héledag thuis op wifi. En ik kon helemaal niet meer internetten zonder wifi. En ik had niet gebeld of gesmst dus ik weet echt niet hoe dit komt. Hebben jullie hier een verklaring voor?
Welkom op het forum Mvr.dievendaal,



Ik heb je verbruik even bekeken. Omdat je internetbundel per 28/2/13 verlopen was, is het verbruik vanaf dat moment buiten de bundel berekend. Ik zie dat je verbruik wat op 28/2 heeft plaatsgevonden op 1 maart verwerkt is. Ik zie echter ook verbruik wat op 1 maart heeft plaats gevonden terug. Je toestel heeft dan toch verbinding gemaakt met ons netwerk ipv wifi.



Wanneer je wifi verbinding weg valt, zal het toestel automatisch verbinding maken met het netwerk van je mobiele provider. Je kunt dit voorkomen door de mobiele dataverbinding uit te zetten op je toestel als je verbinding met wifi hebt.



Groetjes,



Alex

Reageer