Skip to main content

.

Hallo,

Gisterenmiddag stond ik op € 0.78 en 's avond stond ik op €-9.23

Er is iets afgeschreven of verbruikt wat niet terecht is

Hoe kan ik dat nakijken of terug halen



want het is zo onterecht.........ik denk er zelfs over na om simyo te beeindigen hierdoor



mvg Mila Bisoen
Kijk eens op Mijn Simyo, misschien kun je daar achterhalen wat er aan de hand is.
Hallo scottsman



Dat heb ik gedaan, ik heb 2 dagen geleden een dag internetbundel genomen en die was netjes na 24 uur verlopen en ik had niet eens nodig gehad

Hij geeft een piek daar



Maar als simyo dat niet zelf uitschakeld na een dag is dat toch niet mijn fout😕
Hey Mila,



Het verbruik dat is afgeschreven is geregistreerd internetverbruik zonder bundel. Zoals je op onze tarievenpagina kan zien wordt het verbruik nadat jouw internetbundel volledig verbruikt is volgens het standaardtarief in rekening gebracht.
Heb vandaag simyo gesproken. Daar geven ze aan dat je mobiel dat je via de site zelf moet uitzetten. Staat helaas niet op de site. Als je dus je dag bundel verbruikt hebt dan heb je dikke pech
Hoi Mila,



Op de site staat aangegeven dat de dagbundel voor 24 uur. Wanneer de 24 uur verlopen is kan je nog wel gebruik maken van de het internet alleen dan tegen het standaard tarief van €0,10 per 100 KB. Ik zie in het systeem dat je optie internet op je mobiel/mms hebt uitgezet. Je kan nu alleen gebruik maken van het internet wanneer je over WIFI beschikt.

Reageer