Beste Simyo,
Vanmiddag om 12:00 uur hadden we een beltegoed van €9,16.
We hebben €10,- opgewaardeerd en om 12:13 uur een internetbundel gekocht 2000 €12,50 gekocht.
Omstreeks 15:00 uur krijgen we een bericht dat het beltegoed nog €0,84 was, wat voor ons onbegrijpelijk is.
Nu geeft Simyo plotseling aan dat om 6:40 uur 39759kb / €5,82 zijn verbruikt, dit stond er om 12:00 uur niet.
Omstreeks 6:40 uur sliepen wij nog en van de telefoon stond de mobiele dataverbinding uitgeschakeld!!!
Verder hebben we na voltrokken dat er op dat moment geen internet storing was!!!
Om 16:54 uur heb ik hierover met jullie gebeld.
Ik heb het telefoongesprek opgenomen en gesproken met een mevr. Chokye.
Zij beweerde dat er blijkbaar een wifi/internet storing zou moeten zijn geweest.
Nu ik het internet bij de provider heb na voltrokken en er geen storing was en nu onze dochter terug van het winkelen en zij aangeeft dat ze mobiele dataverbinding steeds uitschakeld om juist zulke verrassing te voorkomen, moet ik constateren dat het verbruik van 6:40 uur 39759kb / €5,82 volledige onterecht afgeboekt is.
Vandaar wij de €5,82 volledig terug vorderen?
In afwachting van uw antwoord verblijf ik.
Met vriendelijke groet,
Frank Kongsomrit