Skip to main content
Hoi,



Heb al her en der het e.e.a. gelezen. Zat laatst eens mijn verbruik etc te bekijken, toen kwam ik tegen dat ik over kon stappen naar nieuwe prepaid tarieven. Kwam er op neer dat ik met de nieuwe prijzen geen starttarief van 10 cent meer zou hebben dus dat heb ik gedaan.



Sindsdien had ik zo nu en dan een H boven mijn bereik staan, ik dacht dat het een H van high connection was, omdat ik eerder niet alle streepjes had.

Toen kreeg ik ineens bericht dat mijn beltegoed ineens onder 2eu was, toen ging belletje rinkelen. Meteen op telefoon instelling uitgeschakeld.



Sindsdien ik toestemming heb gegeven voor de nieuwe tarieven, is de instelling internet op je mobiel ongevraagd aangegaan. Nu heb ik ineens een negatief saldo van 11,28eu. Aangezien ik financieel in zwaar weer zit en het moet doen met 50eu p/w vind ik het niet interessant als ik al eens een tientje voor beltegoed over heb, dit te besteden aan het negatieve saldo.



Ik vind het te gek voor woorden, ik heb juist prepaid om niet voor onverwachte kosten te komen staan.



Zal vast wel geen oplossing komen maar ik ben hier op zn minst niet blij mee!!
Hoi Kniv,



Welkom op het forum :)



Natuurlijk komt er hier een oplossing voor, want ik heb het nagekeken en je hebt helemaal gelijk. Met het omzetten naar de nieuwe tarieven is je Internetoptie onbedoeld aan gegaan.

Wij kunnen dat heel goed nagaan hier, dat jij dat zelf niet hebt gedaan, dus ik ga alle internetkosten die je hierdoor nu gemaakt hebt voor je vergoeden. Dat betekent dat ik weer € 20,89 aan je beltegoed toevoeg.



Excuses voor het ongemak, en de schrik. Heb ik die nu weer een beetje weggenomen?



Groetjes,

Charlene
Ik ben zeer tevreden over hoe dit is opgelost, ik wou eerlijk gezegd overstappen naar wat anders, maar nu het starttarief van 10cent er niet meer is en fijne klantenservice hou ik mijn prepaid mooi hier!



Bedankt
Hoi Kniv,



Dat vinden we heel fijn om te horen en we zijn blij dat je tevreden bent met de geboden oplossing 🙂 Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, dan kun je die kwijt op ons forum. We helpen je graag verder!
Ik lees het volgende:



Om de Klantvriendelijkheid te waarborgen heeft Simyo tegenwoordig een maximaal negatief tegoed ingesteld. Prepaid gebruikers kunnen maximaal €5 euro beltegoed in de min komen te staan.

Door de invoer van deze nieuwe regel vinden wij Simyo een prima keuze als prepaid voor kinderen.



Hoe is het dat mogelijk dat bovenstaande relatie een negatief beltegoed heeft hoger dan € 5,00?

Graag even een reactie om misverstanden uit de weg te nemen.



Groetjes Michel
Hoi m.stam, welkom op het Simyo forum :)



Het is in principe nog steeds mogelijk om meer dan €5 in 'het rood' te staan met je prepaid. Maar zodra we dit tegenkomen of horen van klanten wordt dit teruggezet naar -€5.

Reageer