.

Beantwoord

Onduidelijkheid prepaid dag en maandbundel, wat klopt wel en wat niet?

  • 11 June 2016
  • 6 reacties
  • 166 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
https://forum.simyo.nl/prepaid-68/mijn-bundel-vaker-aanzetten-de-maand-33284/index1.html#post129720

**

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/prepaid-internet-120

Zolang de geldigheid van de dag- of maandbundel niet verstreken is, kun je nog geen nieuwe bundel aanvragen

Dagbundel 20 MB: 24 uur lang geldig en kost € 1,- per 24 uur;
Maandbundel 100 (€ 4,-) of 250 MB (€ 7,-): deze bundels zijn 30 dagen geldig.



Bericht van de moderator komt niet overeen met wat elders staat. Wat klopt wel en wat niet?
Kun je een nieuwe bundel activeren of lees ik voat? :S
icon

Beste antwoord door Angela 12 June 2016, 13:33

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Friesian,

Goed dat je dit even komt melden!

Het is tegenwoordig mogelijk om gelijk een nieuwe bundel aan te zetten, ook al zijn de 30 dagen nog niet voorbij. Dit kan alleen als je bundel op is en je automatisch verlengen niet aan hebt staan.

Omdat dit een vrij nieuwe optie is, zie ik dat het nog niet aangepast is op de website. Ik heb dit zojuist direct doorgezet naar degene die hier verantwoordelijk voor is zodat de informatie op onze website ook weer kloppend is 🙂

Goed dat je zo scherp bent :D

Groetjes,
Angela
Vergeet deze post niet !!

https://forum.simyo.nl/prepaid-68/mijn-bundel-vaker-aanzetten-de-maand-33284/index1.html#post135127
Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Goed gezien! Ook met dat topic zijn we druk bezig. Komt in orde :D

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Friesian,

Het is aangepast op de website 🙂 Check de link die je zelf hebt mee gestuurd. Dit artikel is veranderd!

Groetjes,
Angela
Hoi Angela.

Muchas gracias señorita (vertaling...hij is fijn. :D)
Veel beter
Reputatie 7
Badge +10
De nada, señor Friesian ;)

Kleine moeite en veel duidelijker op deze manier 😃 Nogmaals bedankt voor het doorgeven.

Reageer