Beste,
Ik heb onderling bellen bundel en die wordt automatisch verlengd maar nu heb ik een tussen liggende dag 14 november dus waarin ik ineens niet via de bundel bel en sms want mijn bundel loopt steeds van de 13de tot de 13de en dat wil zeggen dat ook de 14 van de maand steeds in de bundel hoort te vallen graag uitleg en de gemaakte kosten terug op mijn beltegoed!!!
vriendelijk bedankt Robert
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum kuifje1,
Ik heb de onterechte verbruikskosten gecrediteerd. Deze zijn aan jouw beltegoed toegevoegd. Onze excuses voor het ongemak.
Ik heb de onterechte verbruikskosten gecrediteerd. Deze zijn aan jouw beltegoed toegevoegd. Onze excuses voor het ongemak.
Ik heb de onterechte verbruikskosten gecrediteerd. Deze zijn aan jouw beltegoed toegevoegd. Onze excuses voor het ongemak.
ik ben blij dat het netjes opgelost is
Welkom op het forum kuifje1,
Ik heb de onterechte verbruikskosten gecrediteerd. Deze zijn aan jouw beltegoed toegevoegd. Onze excuses voor het ongemak.
Beste Wayne de vorige keer is het keurig opgelost ik hoopte dat het een eenmalig probleem zou zijn maar om onverklaabare redenen blijft het zich steeds herhalen zou je nogmaals de onterechte verbruikskosten kunnen bekijken en crediteren ik hoop dat er nu een blijvende oplossing komt. want vind het erg vervelend dat ik het steeds in de gaten moet houden. en Excuses zijn leuk maar heb liever dat het niet meer gebeurd.
vriendelijke groet
Hoi Kuifje1,
Ik heb het laten nakijken door de technische afdeling. De afgelopen maand zijn de kosten buiten de bundel berekend, omdat je belminuten van de onderling bellen bundel op waren. In dit geval is er dus geen sprake van een creditering.
Ik heb het laten nakijken door de technische afdeling. De afgelopen maand zijn de kosten buiten de bundel berekend, omdat je belminuten van de onderling bellen bundel op waren. In dit geval is er dus geen sprake van een creditering.
:( hoe jammer ik het ook vind ik moet je gelijk geven ik had een foutje gemaakt met de gebruikte minuten bedankt voor het nakijken
Hoi Kuifje1,
Ik heb het laten nakijken door de technische afdeling. De afgelopen maand zijn de kosten buiten de bundel berekend, omdat je belminuten van de onderling bellen bundel op waren. In dit geval is er dus geen sprake van een creditering.
Hoi Kuifje1,
Graag gedaan en een fijne dag!
Graag gedaan en een fijne dag!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.