.

Beantwoord

Onderling bellen bundel

  • 21 August 2012
  • 3 reacties
  • 1113 Bekeken

als ik naar de site kom staat daar de onderling bellen bundel maar als ik dan inlog met mijn gegevens is dat weg heb me kleuren blind gezocht maar ik kan het ingelogd niet vinden ik zou even precies willen weten of ik het goed snap  het gaat om 100 min of smsjes per maand voor 2euro en 50 cent als dit zo is zou ik het graag willen activeren maar hoe???????

vriendelijke groet,

kuifje 
icon

Beste antwoord door Wayne 24 August 2012, 13:54

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum kuifje,

Indien je de onderling bellen bundel wilt activeren via jouw persoonlijke pagina, dien je eerst (via het tabblad selfservice, onder het kopje tarieven) te kiezen voor de optie "overstappen naar nieuwe tarieven". Zodra je bent overgestapt naar de nieuwe tarieven is het mogelijk om de onderling bellen bundel aan te schaffen.
Badge +1
@Wayne, ik dacht dat deze optie bij Simyo niet beschikbaar was? Tenminste, ik kan 'm nergens vinden! 😉
Badge +6
@Wayne, ik dacht dat deze optie bij Simyo niet beschikbaar was? Tenminste, ik kan 'm nergens vinden! ;-)

Hoi Mmatheeuwsen,

De onderling bellen bundel is al beschikbaar voor de klanten met een prepaid aansluiting. Klanten met een abonnement kunnen daar geen gebruik van maken dat is de reden dat jij hem niet kan vinden 🙂.

Reageer