Ik heb altijd gedacht dat simyo klanten onderling met elkaar goedkoper konden bellen.
Hoe zit dat ?
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum johan,
Als je een prepaid bundel hebt, kun je de optie onderling bellen bundel aanzetten. Deze bundel kost 2,50. Je kunt dan tot 100 minuten gratis bellen naar Simyo telefoonnummers. Deze bundel is 1 maand geldig. Deze optie kun je via je persoonlijke pagina aan/uit zetten.
Groetjes,
Alex
Als je een prepaid bundel hebt, kun je de optie onderling bellen bundel aanzetten. Deze bundel kost 2,50. Je kunt dan tot 100 minuten gratis bellen naar Simyo telefoonnummers. Deze bundel is 1 maand geldig. Deze optie kun je via je persoonlijke pagina aan/uit zetten.
Groetjes,
Alex
Simyo klanten konden altijd gratis met elkaar bellen. Waarom kan dat niet meer?
Hoi Limosa,
Welkom op het Simyo Forum.
Goed dat je dit komt vragen.
Het onderling bellen is voor Simyo klanten niet altijd gratis geweest. In jouw geval is het net even anders. Jij bent namelijk sinds 1 april overgezet van LowCall naar Simyo Prepaid. Met jouw LowCall aansluiting kon jij inderdaad gratis onderling bellen voor maximaal 100 minuten per maand met andere Simyo gebruikers. Deze optie wordt ook weer meegenomen in jouw Simyo Prepaid. In de loop van de week zal dit toegevoegd worden voor je.
Dit heeft dus niet zoveel betrekking op de Sim Only abonnement en overige Simyo Prepaid aansluitingen. Maakt dit het duidelijker voor je?
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Goed dat je dit komt vragen.
Het onderling bellen is voor Simyo klanten niet altijd gratis geweest. In jouw geval is het net even anders. Jij bent namelijk sinds 1 april overgezet van LowCall naar Simyo Prepaid. Met jouw LowCall aansluiting kon jij inderdaad gratis onderling bellen voor maximaal 100 minuten per maand met andere Simyo gebruikers. Deze optie wordt ook weer meegenomen in jouw Simyo Prepaid. In de loop van de week zal dit toegevoegd worden voor je.
Dit heeft dus niet zoveel betrekking op de Sim Only abonnement en overige Simyo Prepaid aansluitingen. Maakt dit het duidelijker voor je?
Groetjes,
Angela
Fijn voor mij
Hoi limosa,
Het is jammer, dat klopt. We hebben lange tijd ons best gedaan om de Lowcall voorwaarden zo lang mogelijk in stand proberen te houden. Helaas hebben ze ooit een aanbod gehad dat niet houdbaar is voor bedrijven. Belde je veel onderling?
Groetjes, Tiury
Het is jammer, dat klopt. We hebben lange tijd ons best gedaan om de Lowcall voorwaarden zo lang mogelijk in stand proberen te houden. Helaas hebben ze ooit een aanbod gehad dat niet houdbaar is voor bedrijven. Belde je veel onderling?
Groetjes, Tiury
niet fijn voor mee
Dat begrepen we uit je vorige reactie inderdaad. Echter kun je deze optie gewoon nog gebruiken, maar je moet zelf weten of je dit de € 2,50 waard vindt 🙂.
Groetjes, Tiury
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.