Beste lezer,
Ik heb een prepay kaart met maandbundel internet 200 mb, waarbij automatisch verlengen al maanden aanstaat en tot 1 mei ook goed ging. Nu heb ik sinds 1 mei pas 19 mb van mijn bundel gebruikt en staat bij "mijn verbruik" dat ik alleen al voor internetten toch 19 euro moet betalen. Dit is ook inmiddels automatisch afgeschreven. Graag uw bevestiging dat dit een storing is en dat het geld wordt teruggestort
Bladzijde 1 / 1
Hoi Llanister,
We hebben afgelopen week inderdaad een behoorlijk probleem gehad met het automatisch verlengen van internetbundels voor je prepaid.
Kostte veel werk, moeite en frustratie bij jullie (onze lieve klanten), maar sinds de 7e is het opgelost! :D
De kosten die je nu hebt gemaakt omdat jouw bundel niet 'aanging' heb ik je teruggegeven in de vorm van beltegoed.
We hebben afgelopen week inderdaad een behoorlijk probleem gehad met het automatisch verlengen van internetbundels voor je prepaid.
Kostte veel werk, moeite en frustratie bij jullie (onze lieve klanten), maar sinds de 7e is het opgelost! :D
De kosten die je nu hebt gemaakt omdat jouw bundel niet 'aanging' heb ik je teruggegeven in de vorm van beltegoed.
Dag Ernst,
Ik zie het nu dat je het onterecht berekende bedrag hebt toegevoegd aan mijn beltegoed, waarvoor dank 🙂
Ik zie het nu dat je het onterecht berekende bedrag hebt toegevoegd aan mijn beltegoed, waarvoor dank 🙂
Hoi Llanister,
Graag gedaan namens Ernst! 🙂
Graag gedaan namens Ernst! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.