We zijn dit weekend van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement gegaan. We hebben mailtjes ontvangen van Simyio dat het is omgezet "Je overstap van Simyo Prepaid naar Simyo Sim Only Simyo 100 is voltooid, etc.."
.
Echter,Ā als we willen bellen krijgen we een bandje te horen "om aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld..."
Doen we iets verkeerd?
Bladzijde 1 / 1
Het is inmiddels gefixt mbv de helpdesk. De SIM kaart moest er fysiek uit en erin gehaald worden (het toestel uit en aan had ik al diverse keren gedaan, maar dat was niet genoeg). Als ze dit nou gewoon inĀ de instructies zetten...
Hoi Bas van Kan, welkom op het Simyo forum! :)
Wat onhandig dat de overstap niet zo eenvoudig is verlopen. Omdat je simkaart was geblokkeerd in verband met een te laag prepaid tegoed, is hij helaas tijdens de overstap niet automatisch gedeblokkeerd. Mijn collega op Twitter heeft dit alsnog voor je gedaan en heeft daarna geadviseerd om je telefoon even uit/aan te zetten. 🙂
Dit hoort voldoende te zijn na het activeren van je simkaart, misschien dat er wat vertraging is opgetreden.
Gelukkig werkt je simkaart nu 🙂 Heb je er al plezier van?
Wat onhandig dat de overstap niet zo eenvoudig is verlopen. Omdat je simkaart was geblokkeerd in verband met een te laag prepaid tegoed, is hij helaas tijdens de overstap niet automatisch gedeblokkeerd. Mijn collega op Twitter heeft dit alsnog voor je gedaan en heeft daarna geadviseerd om je telefoon even uit/aan te zetten. 🙂
Dit hoort voldoende te zijn na het activeren van je simkaart, misschien dat er wat vertraging is opgetreden.
Gelukkig werkt je simkaart nu 🙂 Heb je er al plezier van?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.