Ander zal Simyo er morgen naar kijken.
Welkom op het Simyo Forum.
Goed om te zien dat het probleem zichzelf opgelost heeft! Dat zijn de beste problemen ;)
Ik heb nog wel even in het systeem bekeken wat er precies mis is gegaan. Ik zie dat het deblokkeren van de simkaart niet soepel verlopen is. Er is een 'error' ingeslopen waardoor er geen deblokkade uitgevoerd is. Gelukkig heeft het systeem dit vervolgens gezien en is dit opgelost 🙂 Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?
@Raytje & Koorelle, bedankt voor het helpen :)
Groetjes,
Angela
Hallo,
ik krijg de melding: deze aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld. Kunt u mij helpen.
Groeten,
Lieke
Hoi LiekeB,
Welkom op het Simyo forum!
Ik heb gelijk even mee gekeken naar de aansluiting en ik zie dat je in oktober een nummerbehoud verzoek hebt aangevraagd bij andere provider. Je nummer kan sinds 25 oktober worden overgenomen door de nieuwe provider. Daarnaast heb je momenteel geen beltegoed op je Simyo simkaart waardoor je hier geen gebruik van kan maken en je deze melding krijgt.
Je kan het beste even contact opnemen met je nieuwe provider om te informeren wanneer het nummer word overgenomen, mocht je dit niet meer willen kun je mij het beste een privéberichtje sturen met je volledige adresgegevens dan kan ik de aanvraag voor je annuleren.
Groetjes,
Daisy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.