Skip to main content

.

Mijn pogingen op Mijn Simyo te opwaarderen en mijn internet bundel te verlengen zijn vandaag goed mis gegaan. In plaats van één opwaardering van 10 euro heb ik er nu twee; en in plaats van een nieuwe bundel van 4 euro heb ik nu een van 4 euro en een van 7. euro. Zoudt u zo vriendelijk zijn om een van de opwaarderingen terug te draaien en de bundel van 7 euro te annuleren? Bij voorbaat dank.



Het blijkt nu dat ik wat meer geduld had moeten hebben. Toen het bleek dat mijn 4 euro bundel niet automatisch verlengd werd, heb ik geprobeerd het handmatig te doen op de Mijn Simyo site. Maar ik kreeg de waarschuwing dat mijn account daarvoor niet geschikt was. Ik heb dus meteen voor 7 euro gekozen en ook opgewaardeerd voor 10 euro om voor de bundel van 7 euro te betalen. Maar later in de dag werd de 4 euro bundel toch automatisch verlengd en mijn account ook automatisch opgewaardeerd, ook voor 10 euro.



Mijn excuses voor mijn onhandigheid.
Hoi Jockel,



Welkom op het Simyo Forum:D



Ik ben direct even in je gegevens gedoken. Inderdaad zijn beide internetbundels actief. Ook is er bij beide al internet verbruikt.

Geen van beide kan ik nog op inactief zetten daardoor. Wel heb ik de kosten van €7,- toegevoegd aan je beltegoed.

Dan heb je deze maand wat geluk! Kun je iets meer verbruiken, tegen dezelfde prijs:D



Wel zie ik dat het automatisch verlengen van de bundel niet meer aan staat. Kun je dat opnieuw aanzetten?



Ook heb ik een verzoek neergelegd bij mijn collega's van de financiën, om één opwaardering terug te boeken.:$

Zo is alles weer bij het oude. Is alles zo duidelijk?
Dag, Ruud. Het is heel duidelijk. Hartelijk bedankt.

Ik heb inmiddels automatisch verlangen van de bundel van 4 euro weer aangezet.

Groeten,

Jockel
Hoi Jockel,



Fijn dat het duidelijk is 😃 Graag gedaan.



De terugbetaling van de € 10,- is aangemaakt. Dit staat binnen drie weken weer op je rekening:$

Beste Simyo,

Helaas heb ik ook twee internet bundels bijna tegelijkertijd gekocht, per eigen fout natuurlijk. (ik woude het verschil tussen de ‘onbeperkt’ & ‘2GB’ vergelijken, maar daar ging het mis.)

In iedergeval, nu merk ik dat ik super traag internet heb, van 0.02 Mb of soms 82 Kb bij een lokale provider en 84 Kb met een andere provider. (Ik ben tijdelijk in het buitenland.)

Zou jullie misschien de ‘onbeperkte’ bundel kunnen verwijder van mij bestelling of opmaken of weghalen?

Mijn oplossing tot nu toe, is een tweede Simyo prepaid kaart te gebruiken met een 2GB bundel (06 XXXXXXXX). Dan is de snelheid prima. (18Mb !)

Maar als dat bundel op is, zou ik liever mijn eigen sim kaart gebruiken als het kan.
(06 XXXXXXXX)

Ik vraag géén geld van jullie terug, de fout was van mij.

Alvast zéér bedank
voor jullie hulp hiermee.

Sonny


Hoi @dumascon,

Bedankt voor je bericht. Voor je eigen veiligheid heb ik de 06-nummers uit jouw bericht verwijderd. Dit is namelijk een publiekelijk forum, het is daarom niet toegestaan om privégegevens te delen 😊.

Ik heb even meegekeken op beide aansluitingen maar bij beide zie ik een internetbundel van 2GB. Gaat het misschien om een ander nummer waar nu de onbeperkte internetbundel op actief is? Je kan mij dan een privébericht sturen met het juiste 06-nummer, dan maak ik het graag alsnog voor je in orde.

Groetjes,
Amy


Reageer