Skip to main content

.

ik heb prepaid van simyo, wilde de belbundel jaarabo van 7,= per maand en nummerbehoud. Nu kreeg ik te horen, dat ik een tijdelijk nr. zou krijgen in de tijd dat mijn abo overgezet werd en dat dan de belkosten opeens 30 ct. p.m. waren. Dit wilde ik niet dus bestelde ik een nieuwe prepaid kaart voor tussendoor. Nu krijg ik de prepaidkaart en een andere kaart, maar ondertussen krijg ik ook een mail dat mijn eigen nr. niet behouden kan worden vanwege de provider. Maar dat bent u zelf. Nu durf ik niet te bellen omdat ik niet weet welke kosten u mij nu berekent. Ik heb mijn nieuwe kaarten die ik heb ontvangen er niet ingedaan. Ik wil nl. geen ander nummer, dan stap ik maar niet over op een abonnement als dit zo moeilijk is. Ik mail u maar krijg pas over een paar dagen bericht, terwijl ik nu wil weten waar ik aan toe ben. Is mijn bestelling geannuleerd en kan ik gewoon bellen met mijn eigen 06nr. zonder extra kosten of zit ik in een overgangsfase. wilt u mij svp duidelijk heid geven en het liefst even bellen? ik heb 3 mails gestuurd aan uw klantenservice. Geprobeerd te bellen met 1200, maar geen contact gekregen. Ik baal er echt van. Heb met oudennieuw niemand kunnen bellen.
Er is maar 1 manier om van prepaid over te stappen op een sim-only abonnement, en dat is via de overstaplink op Mijn Simyo. Je houdt dan gewoon dezelfde sim en ook je nummer. Simpel! Of je besteling is geannuleerd of alsnog geannuleerd kan worden moet een Simyo moderator maar even bekijken.
ik heb prepaid van simyo, wilde de belbundel jaarabo van 7,= per maand en nummerbehoud. Nu kreeg ik te horen, dat ik een tijdelijk nr. zou krijgen in de tijd dat mijn abo overgezet werd en dat dan de belkosten opeens 30 ct. p.m. waren. Dit wilde ik niet dus bestelde ik een nieuwe prepaid kaart voor tussendoor. Nu krijg ik de prepaidkaart en een andere kaart, maar ondertussen krijg ik ook een mail dat mijn eigen nr. niet behouden kan worden vanwege de provider. Maar dat bent u zelf. Nu durf ik niet te bellen omdat ik niet weet welke kosten u mij nu berekent. Ik heb mijn nieuwe kaarten die ik heb ontvangen er niet ingedaan. Ik wil nl. geen ander nummer, dan stap ik maar niet over op een abonnement als dit zo moeilijk is. Ik mail u maar krijg pas over een paar dagen bericht, terwijl ik nu wil weten waar ik aan toe ben. Is mijn bestelling geannuleerd en kan ik gewoon bellen met mijn eigen 06nr. zonder extra kosten of zit ik in een overgangsfase. wilt u mij svp duidelijk heid geven en het liefst even bellen? ik heb 3 mails gestuurd aan uw klantenservice. Geprobeerd te bellen met 1200, maar geen contact gekregen. Ik baal er echt van. Heb met oudennieuw niemand kunnen bellen.



Hoi Phm,



Welkom op het forum!

Zoals Scotsman aangeeft dienen prepaid klanten over te stappen via de overstaplink. Ik zie dat je dat hebt gedaan en dat je vandaag bent overgezet van prepaid naar een abonnement. Het bestellen van een abonnement en nummerbehoud aanvragen is niet nodig.

Het abonnement waar je de simkaart van hebt ontvangen die simkaart kan terug sturen naar het volgend adres:

Simyo t.a.v. Klantenservice

Postbus 58800

1040 JA Amsterdam.



@ Scotsman bedankt voor je antwoord.

Reageer