Ik ben nu al drie dagen zonder mijn eigen nummer, terwijl mijn nummer binnen 24 uur overgezet zou zijn.
Gaat er iets fout, want dit wordt erg lastig zo.
Bladzijde 1 / 1
Ik ben nu een week afgesloten van mijn eigen nummer, en simyo heeft nog steeds geen reactie gegeven via telefoon, email, en twitter.
Ik vraag mij dus af waarom simyo zich niet houdt aan wat ze belooft.
Ik moet nu meer kosten maken, betaal mijn nieuwe abonnenment, en kan er niets meedoen.
Wanneer wordt dit opgelost, en krijg ik mijn eigen nummer weer?
Ik vraag mij dus af waarom simyo zich niet houdt aan wat ze belooft.
Ik moet nu meer kosten maken, betaal mijn nieuwe abonnenment, en kan er niets meedoen.
Wanneer wordt dit opgelost, en krijg ik mijn eigen nummer weer?
Hey Eling,
De reden dat jouw aansluiting eenzijdig geblokkeerd is is het feit dat je een negatief beltegoed hebt. Indien je jouw beltegoed opwaardeert, kan je weer gebruik van jouw aansluiting maken.
De reden dat jouw aansluiting eenzijdig geblokkeerd is is het feit dat je een negatief beltegoed hebt. Indien je jouw beltegoed opwaardeert, kan je weer gebruik van jouw aansluiting maken.
Dit nummer is geblokkeerd omdat ik een tijdelijk nummer heb in afwachting van de omzetting bij mijn weten.
Ik kan dit nummer alleen gebruiken wanneer ik de simkaart er ook weer inzet.
Hoop op een andere oplossing.l
Ik ben nu een week afgesloten van mijn eigen nummer, en simyo heeft nog steeds geen reactie gegeven via telefoon, email, en twitter.
Ik vraag mij dus af waarom simyo zich niet houdt aan wat ze belooft.
Ik moet nu meer kosten maken, betaal mijn nieuwe abonnenment, en kan er niets meedoen.
Wanneer wordt dit opgelost, en krijg ik mijn eigen nummer weer?
Ik kan dit nummer alleen gebruiken wanneer ik de simkaart er ook weer inzet.
Hoop op een andere oplossing.l
Ik vraag mij dus af waarom simyo zich niet houdt aan wat ze belooft.
Ik moet nu meer kosten maken, betaal mijn nieuwe abonnenment, en kan er niets meedoen.
Wanneer wordt dit opgelost, en krijg ik mijn eigen nummer weer?
Hoi Eling,
Ik je vragen om nog even geen gebruik te maken van je Simyo abonnement tot dat ik terugkoppeling heb gekregen van de technische dienst. Je telefoonnummer is namelijk nog niet over gezet, omdat de overzetting niet volgens de door jou gekozen weg mogelijk is. Je hebt per email ook bericht ontvangen dat het niet mogelijk is. Ik zal de technische dienst vragen om je te behouden nummer alsnog te koppelen aan je nieuwe Simyo simkaart zodat je gebruik kan maken van het abonnement met je vertrouwde Simyo nummer.
Zodra ik terugkoppeling heb ontvangen laat ik dit weten.
Groetjes,
Alex
Ik je vragen om nog even geen gebruik te maken van je Simyo abonnement tot dat ik terugkoppeling heb gekregen van de technische dienst. Je telefoonnummer is namelijk nog niet over gezet, omdat de overzetting niet volgens de door jou gekozen weg mogelijk is. Je hebt per email ook bericht ontvangen dat het niet mogelijk is. Ik zal de technische dienst vragen om je te behouden nummer alsnog te koppelen aan je nieuwe Simyo simkaart zodat je gebruik kan maken van het abonnement met je vertrouwde Simyo nummer.
Zodra ik terugkoppeling heb ontvangen laat ik dit weten.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.