Skip to main content
Mijn nummer word binnenkort afgesloten omdat ik 6 maanden geen sms heb verstuurd en niet gebeld heb.

Nou moet ik alleen een smsje sturen of ff bellen, alleen het probleem is mijn simkaart zit in het buitenland.

En mijn vrouw die mijn simkaart gebruikt zegt dat ze een error krijgt ''not registered on network.''

We hebben alles al geprobeerd, instellingen - tel uit en aan zetten etc etc niks helpt..



Mijn vraag is dan of het mogelijk is om 2-3 weken te wachtten met het afsluiten met ons nummer...

Ze is dan weer terug in Nederland.



Thx
Hoi memo88,



Wat onhandig dat de simkaart niet werkt, waardoor het niet mogelijk is om deze actief te houden! Helaas is het een automatisch proces, dus ik kan dit niet met 2-3 weken uitstellen. Je kunt in dit geval het beste kiezen om op te waarderen óf een Internet dagbundel aan te schaffen. Deze is €1,-, maar hou je de simkaart weer 6 maanden geldig mee 🙂. Gaat dit lukken?



Groetjes, Tiury
Ik heb gisteren al 10 euro erop gezet, is dit voldoende voor het behouden van de sim? en hoe kan ik dat zien? of kunnen jullie dat voor mij bevestigen?



bij voorbaat dank!
Hoi Memo88,



Ah, je hebt helemaal gelijk. Ik zie dat je op 14 maart hebt opgewaardeerd. Waarschijnlijk heeft mijn collega de datum van deze opwaardering even over het hoofd gezien 🙂 Dit is voldoende om je nummer voor de komende 6 maanden weer veilig te houden!



Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela

Reageer