Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe voorwaarden, geldigheid sim

• June 18, 2026
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, jullie hebben nieuwe voorwaarden gelanceerd. Ik wil graag weten hoelang mijn prepaid tegoed geldig is na deze aanpassingen? Kunt U mij hierover updaten?

Beste antwoord door Khadija

Hoi ​@UncleBen,

Bedankt voor je vraag. Simyo heeft sinds 15 juni inderdaad wijzigingen doorgevoerd in de algemene voorwaarden. Ik leg je graag uit wat dit in jouw specifieke geval betekent. De recente wijziging van de algemene voorwaarden verandert niets aan de geldigheid van prepaid beltegoed. Je beltegoed blijft onbeperkt geldig zolang je je simkaart actief houdt door minimaal één keer per zes maanden gebruik te maken van je aansluiting. Dit kan bijvoorbeeld door:

• een uitgaand gesprek te voeren;
  • een sms te versturen;
  • mobiel internet te gebruiken;
  • een internetbundel te kopen;
  • of je beltegoed op te waarderen.

Gebruik je de simkaart langer dan zes maanden niet, dan vervalt de simkaart, inclusief het telefoonnummer en het eventuele resterende beltegoed. Simyo stuurt bovendien herinneringen wanneer er bijna zes maanden geen activiteit is geweest.

Meer informatie over de wijzigingen in de algemene voorwaarden vind je op de klantenservicepagina:
Wijziging algemene voorwaarden Simyo

Daarnaast kun je de actuele voorwaarden zien via:
Algemene voorwaarden Simyo

Ik hoop dat dit je vraag beantwoordt! Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten.

Groetjes,
Khadija

1 reactie

Khadija
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • antwoord
  • June 18, 2026

Hoi ​@UncleBen,

Bedankt voor je vraag. Simyo heeft sinds 15 juni inderdaad wijzigingen doorgevoerd in de algemene voorwaarden. Ik leg je graag uit wat dit in jouw specifieke geval betekent. De recente wijziging van de algemene voorwaarden verandert niets aan de geldigheid van prepaid beltegoed. Je beltegoed blijft onbeperkt geldig zolang je je simkaart actief houdt door minimaal één keer per zes maanden gebruik te maken van je aansluiting. Dit kan bijvoorbeeld door:

• een uitgaand gesprek te voeren;
  • een sms te versturen;
  • mobiel internet te gebruiken;
  • een internetbundel te kopen;
  • of je beltegoed op te waarderen.

Gebruik je de simkaart langer dan zes maanden niet, dan vervalt de simkaart, inclusief het telefoonnummer en het eventuele resterende beltegoed. Simyo stuurt bovendien herinneringen wanneer er bijna zes maanden geen activiteit is geweest.

Meer informatie over de wijzigingen in de algemene voorwaarden vind je op de klantenservicepagina:
Wijziging algemene voorwaarden Simyo

Daarnaast kun je de actuele voorwaarden zien via:
Algemene voorwaarden Simyo

Ik hoop dat dit je vraag beantwoordt! Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten.

Groetjes,
Khadija